Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Det er nå opptil flere netter på rad at jeg har fått ligge på armen til kjæresten min i timesvis og det er helt vidunderlig:-) Vi som har måttet snike oss rundt omkring i heimen grunnet sovende frøken midt i senga leeenge:-) Vi sniker jo litt nå og da ennå, men følelsen av å kunne ligge inntil kjæresten sin og snuse er jo fantastisk!!! Og så er det utrolig herlig når lille frøken rosa kommer tassende over gøvlet som hun sier, med dyne og pute og vij kooose mamma og pappa sånn utpå morgenkvisten:-) En ny fase er i gang og en er over:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Ja det er kjempedeilig. Vi har vært sånn liggepåarmennårviliggerisengen alltid vi, kanskje derfor barna har blitt "kastet" ut av voksensengen såpass tidlig:-) Egen seng og eget rom i en alder av 1 1/2 år ;-) Og den nærheten i nattemørket er gull verdt. Det er det som får en til å glemme at man er travle småbarnsforeldre, og bare føle på kjærestefølelsen. Vi får besøk om morningen vi også, i dag kom førstemann kl. 03:30 Men vi sovnet igjen altså:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Det er jeg glad for! At dere fikk sove igjen! For 03.30 er jo i tidligste laget.....Jeg synes vel egentlig kl 07 også er det for tiden, men har heldigvis en sovedukke som er glad i å nyte livet:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 He he ja det er ikke noe problem å sovne igjen kl. 03:30. Det var Storebror som kom, hadde drømt stygt og ville sove hos mamma og pappa. Og jeg husker det selv, hvor trygg man var når man hadde drømt skummelt, og fikk ligge i midten hos mamma og pappa:-))
Karomamma Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Ooops, halv 4 var litt tidlig, ja Vi har vært ligge-på-armen-kjærester siden snuppelure var noen måneder gammel. Eget rom fikk hun da hun var ca 10 mnd. Oi, nå følte jeg meg som den mammaheksa plutselig Koselig å få besøk i midten av og til, da. Vi holder av plassen, men det er sjelden hun titter innom. Hun ligger heller inne på rommet sitt og rooooooper, he he. På morgenen i helgene er det alltid møljekosing og Barne-TV, det liker vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå