Gå til innhold

Hjelp?? Er bekymret nå.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos fysioterapeut i dag tidlig, og har gått der i flere uker nå.. men i dag brukte han et sånt apparat som vibrerte ganske kraftig, dette har han ikke gjort tidligere.. har jo hørt at man ikke skal bruke sånt som vibrator, men dette apparatet ristet jo veeeldig mye kraftigere....! kjente bare at hele kroppen ristet.. og dum som jeg er så låg jeg bare der og ikke sa noe.. uff :( er så bekymret nå... dette apparatet ble forresten brukt på høyre side av rumpa og hofte og litt på nedre del av ryggen på samme side.. det er jo ikke så langt ifra lillegullet.. er forresten 26 uker på vei.. lillegull er fortsatt aktiv, men er så redd for at den lille har tatt skade av det.. skulle trodd fysioter. visste hva han gjorde, men begynner å tvile her.. noen som vet om dette kan være skadelig?? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok ikek dte er farlig nei. Det er noe annet om du skulle brukt noe som ristet innvendig, det kunne vel kanskje vert med å stimulert livmortappen. tror ikke du trenger å tenke på det:)

er du fortsatt bekymret så ring legen. Hør om du kan få en UL for å se at alt er bra der inne

Skrevet

Jeg gikk også til fysio.da jeg gikk gravid med nr.1 pga bekkenløsning, regner med det er derfor du også går dit.

Fysioen gjorde det samme med meg med å legge på den dumme vibratoren som trykte hardt og var ganske varm. Det skader ikke noe i det hele tatt :)

Men jeg håper det hjelper for deg, for med meg hjalp det overhodet ingenting. Jeg har gått il kiropraktor og har fått et nytt liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...