Gå til innhold

Fredsprisen til Martti Ahtisaari

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredsmekler

Tenkte bare det måtte stå her. Noen som har noen meninger om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martti Ahtisaari har vært diskutert flere år da nobels fredspris skal deles ut. Han har gjort veldig mye bra ute i verden. Før han blev Finlands president var navnet hans ikke kjent men han hadde da jobbet for fred i mangen år. Jeg husker godt da han blev presidentkandidat og hvor overrasket det finske folket var over hans innsatts i verden. Han var en president alle var stolte over men etter 4 år ville han tilbake til fredsarbeidet. Nå siden år 2000 har han vært et kjent navn i fredsarbeidet.

Jeg syns han fortjener Nobels fredspris.

Skrevet

Jeg ble overrasket over at prisen ble delt ut til noen som faktisk har jobbet for fred i aar. Jeg synes absolutt han er en verdig vinner av prisen.

Skrevet

Ja, nå har jeg lest litt mer om han og det arbeidet han har gjort. Virker som en verdig vinner.

Synes det var passende at fredsprisen gikk til en som har arbeidet for fred på den "klassiske måten" i år. Selv om jeg synes det var fint at Al Gore ble tildelt den i fjor er det greit med litt balanse.

Skrevet

Jeg hadde et håp om at det ble denne mannen som vant:)

Vel fortjent!

Skrevet

Han er en verdig vinner. Bra at prisen går til en mann som har arbeidet for fred i så mange år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...