Let's hear it for the boys! Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er ikke så flink med bakinga, så her i huset blir det bare slike pakker. Men Devil´s Food er den beste av pakkene
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 SJOKOLADEKAKE U/ EGG 4 kopper mel 4 kopper sukker 2 ss. kakao 3 ts. kanel 3 ts. natron (røres ut i litt melk) 1 l. kulturmelk 100 gr. smeltet smør Fyll en langpanne, og sett den inn i KALD ovn, på nederste hylle, og skru på 200`c. La den stå i 30 min. + - FYLL: 100 gr. smør 250 gr. melis 1.ts vaniljesukker 1 ss.kakao 4 ss. kaffe Dette er den beste jeg vet, selv om jeg ikke har prøvd å bake den ennå selv. Fått hos en venninne og den var utrolig saftig og god selv et par dager etter baking. Ellers liker jeg Toros brownieskake supergodt - nesten bedre enn hjemmelaget ;o)
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Sjekk den som heter "verdens beste sjokoladekake" på detsoteliv.no Heeeelt nydelig, og blir bare bedre etter dager i kjøleskapet!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 stekeovnen her funker dårlig så fant oppskrift på kaker som krever lite steking... den jeg fant ble kjempefavoritt hos alle i selskapet vårt forrige søndag kjempegod... egentlig lett å lage, bare litt tid sånn til og fra... på freia sine sider er det hjemmekonditori/oppskrifter... søk på kjmepemonolitt....
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 her er den må prøves!! hehe http://www.freiahjemmekonditori.no/freiahjemmekonditori/page?siteid=freiahjemmekonditori-prd&locale=nono1&PagecRef=613
Grigri m/3 gutter Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Bocca nero på detsoteliv.no er den beste jeg vet om. Helt svart og nesten flytende inni nammmmmmmmmmmmmmmmmmm! http://detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=1004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå