2 gutter og 1 jente Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 fikk tilbud om ultralyd fordi jeg var innom til ctg tidligere i uka pga lite liv. alt sto bar til, så syns det er utrolig flott å få ultralyd i tillegg. Babyen var veeeldig gjennomsnittlig på alle punkt! og jeg hadde masse masse fostervann (ikke rart jeg er diger). Så da blir det nok ganske garantert overtid denne gangen også da, siden mye fostervann ofte gjør det vanskeligere for kroppen å starte riene selv. men men, er godt at alt er bra der inne da. sååå deilig å vite at det ikke blir en gigantbaby. har jo kikket i speilet og sett at jeg er veldig mye større enn sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå