Gå til innhold

ultralyd i dag 9 daget til termin


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk tilbud om ultralyd fordi jeg var innom til ctg tidligere i uka pga lite liv. alt sto bar til, så syns det er utrolig flott å få ultralyd i tillegg. :) Babyen var veeeldig gjennomsnittlig på alle punkt! :) og jeg hadde masse masse fostervann (ikke rart jeg er diger). Så da blir det nok ganske garantert overtid denne gangen også da, siden mye fostervann ofte gjør det vanskeligere for kroppen å starte riene selv. men men, er godt at alt er bra der inne da. sååå deilig å vite at det ikke blir en gigantbaby. har jo kikket i speilet og sett at jeg er veldig mye større enn sist. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...