Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 jeg er 16 uker på vei, og har begynt å få litt mage. Er det farlig og ligge på magen? jeg ligger som regel på magen om natten. det stikker mye i magen, og jeg føler meg "sliten" når jeg våkner, akkurat som jeg har trent mage musklene hele natten. Er førstegangs- så er litt uerfaren på dette punktet :-)
Kliko Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg lurte på det samme for litt siden, så jeg spurte jordmora når jeg var der. Det er overhode ikke farlig. kroppen sider i fra hvis du må snu deg:) Så bare ligg på magen når du sover du, for det er het trygt =)
2barnsMamma28 Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 jeg er 27 uker og sover fortsatt på magen, med en pute under for støtte litt opp... det gjorde jeg og med første mann!
birrisj05.02.09 Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Så lenge det ikke er vondt eller ubehagelig for deg selv, så går det bra.. jeg ligger av og til på magen hvis jeg føler for det, men er ikke så ofte jeg føler for det da Fosteret har jo mye fostervann rundt seg som beskytter..
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Og jeg har ligget på magen i alle mine sv skap. Mini i magen gir deg beskjed, ganske så tydelig om du ligger på h*n så det er ubehagelig, men fo rmeg er det ikke noe annet alternativ når jeg skal sove..
komplett familie Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 er vel ikke farlig, men ubehagelig. Jeg ligger også på magen, men har hånden under den ene hoftekammen slik at magen får litt ekstra plass!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg bygger opp med ekstra puter så jeg kan sove bekvemt på magen, evnt siden. Klarer ikke sove på rygg.. Savner faktisk den udempede vannsenga jeg hadde i mitt første svangerskap for 18 år siden, da lå jeg godt på magen helt til 9. måned :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå