Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg må liksom alltid gi småfuglene noe å spise utendørs om høsten/vinteren, og nylig hang jeg opp sånne frøkuler på terrassen. Har dobbel glasskyvedør i enden av sofaen ut mot terrassen, og nå er det sååå mye meiser der ute! Jevnt over hele dagen ) Så koselig med litt selskap og "musikk" utenfor vinduet ) Pus bare piper på dem og kikker fælt, men aldri prøvd seg på noen av dem (tror hun egentlig er litt redd dem), hihi...
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Er koselig med småfugler.. Men her har skjæra en tendens til å komme.. Grrrrrrrr.... Katta her er vel redd for skjæra men bare kikker på de små
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Hvor kjøpte du frøkulene? vi kjøpte noen på Plantasjen i fjor, men de var ikke påfallende populære blant småfuglene. Tenker det vil være kjekt for småen om vi får opp noen slike snart.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tror jeg kjøpte dem på Coop Mega (de har overlevd fra i vinter/vår), de er ganske store i sånn grønt nett - 4pk. Har hengt dem rett innunder taket på terrassen så de får litt ly, men likevel full utsikt for "farer".
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 så koselig ) lillemor kom og fortalte meg at hun og pappa`n skal bykke "pulehus" i hagen, og da må vi jo ha "pulemat" til disse stakkars "pulene" )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2008 Hehe, kaviar - jeg leste det innlegget her om dagen og måtte flire godt ) Her hermer småtta etter Bambi og sier fuGGelene :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå