Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvordan er formen din da? Trives du litt med å være hjemme alikevel? Syns du er så flink som får gjort litt - jeg endte liksom bare opp i sofahjørnet/senga og der holdt jeg meg 90% av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 10. oktober 2008 #2 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg glemte visst å svare på det sist du spurte *vimse*. Joda....formen er forsåvidt bedre. Har ikke spydd på noen dager nå. Ser ut til at det å ha tid til å s-o-v-e masse og hele tiden hjelper på kvalmen? Jeg sover 12 - 14 timer i døgnet og de flesta av de gjenværende blir på sofa'n, men jeg prøver å gjøre noe da dagene ellers blir ganske lange. Sånn sett kan du vel si at jeg har innsett at det å være hjemme har vært bra for da har jeg tid til å sove det jeg tydeligvis trenger. Kjenner på dager som i dag at formen blir mer laber når jeg ikke får sovet nok. La meg ca 22 i går og måtte opp 6.30 da maleren kom og skulle gjøre seg ferdig i huset vårt. Han har holdt på til nå *gjesper* og jeg har forsøkt å spise den truende kvalmen unna. Så nå tror jeg faktisk at jeg skal legge meg litt på sofa'n og prøve å sove. Vet ikke om jeg greier å slappe nok av for han var ikke helt ferdig og skulle komme tilbake "senere"...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå