Gå til innhold

April: Men du Aprilbaby?


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen din da? Trives du litt med å være hjemme alikevel? Syns du er så flink som får gjort litt - jeg endte liksom bare opp i sofahjørnet/senga og der holdt jeg meg 90% av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg glemte visst å svare på det sist du spurte *vimse*. Joda....formen er forsåvidt bedre. Har ikke spydd på noen dager nå. Ser ut til at det å ha tid til å s-o-v-e masse og hele tiden hjelper på kvalmen? Jeg sover 12 - 14 timer i døgnet og de flesta av de gjenværende blir på sofa'n, men jeg prøver å gjøre noe da dagene ellers blir ganske lange. Sånn sett kan du vel si at jeg har innsett at det å være hjemme har vært bra for da har jeg tid til å sove det jeg tydeligvis trenger. Kjenner på dager som i dag at formen blir mer laber når jeg ikke får sovet nok. La meg ca 22 i går og måtte opp 6.30 da maleren kom og skulle gjøre seg ferdig i huset vårt. Han har holdt på til nå *gjesper* og jeg har forsøkt å spise den truende kvalmen unna. Så nå tror jeg faktisk at jeg skal legge meg litt på sofa'n og prøve å sove. Vet ikke om jeg greier å slappe nok av for han var ikke helt ferdig og skulle komme tilbake "senere"......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...