mon84 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har ikke IKM før 20 oktober, men er så utrolig kvalm og har vært det i noen dager. er det mulig å få symptomer så tidlig? eller er jeg bare syk? hehe... litt håpefull!
påtjukken Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 var jo litt tidlig da, men alle er jo forskjellige.. så ikkje godt å si, men tror egentlig det er litt tidlig å si... men krysser fingrene for deg:)
mon84 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Regner med at det egentlig ikke er noe, men man begynner jo å tenke og håpe med en gang det er noe da. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå