jordbær mathilda Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 ENDELIG......... Oprasjonen var mer omfattende enn først antatt,lå to timer på benken. Legen var selv overasket over hvor stor skaden i skulderleddet mitt var. Så nå sitter jeg her,med armen i fatle og må ha den døgnet rundt i 4 uker.. Blir ikke noe jobbing på meg på denne sia av jul! Gudsjemeglov for smertestillende,for dette er vondt..au..au..
Nusseline♀♀♂ Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Da må du ha god bedring da! Har operert håndleddet 2 ganger jeg, men har ikke ligget så lenge under kniven. Men det er ikke så godt etterpå. Har måttet trene det opp igjen. Godt og ha smertestillende i en slik stund ja.
Torpekjærringa Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Hei ) da var det endelig gjort ja..... og tro meg at jeg føler med deg assa.... prøv å hold deg mest mulig i ro nå da- gode bøker & musikk i nærheten - og kos deg ! Og ta smertestillende ) Gleder meg til å dusje i dag jeg ...og få bytta på bandasjen, veldig spent på hvordan & hvor mye de har skjært...... God bedring ! Klem S
jordbær mathilda Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 Takk skal dere ha! Sitter mest mulig i ro,dupper av litt pga. smertestillende...blir litt tullete i hodet av dem jeg.. Må nok få lånt meg noen bøker,tv blir litt kjedelig etterhvert! Mmmm...dusje hørtes deilig ut,får vente litt med det jeg da! Hvor lenge ble du sykemeldt torpekjerringa
Torpekjærringa Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 sykemeldt 6 uker i første omgang ....men blir vell kanskje lenger ..... har en kontorjobb som jeg er avhengig av gode skuldre ;o) Vi får holde hverandre oppdatert ) god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå