Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Ser dette blir nevnt i forbindelse med UL i uke 12. Jeg var på UL på mandag i uke 12 og visste ikke om dette med nakkefolden...? Hva er dette? Gynekologen sa ingenting om at noe var galt ihvertfall?
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 De ser på den for evt å si noe om muligheten for at barnet har downs syndrom. Det er best å se det på tidlig ul (slik du hadde), så hvis alt så bra ut kan du ta det med ro
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Altså... Hjertet slo og alt var på plass... Hun sa bare, her ser alt fint ut. Jeg var 11+5 på mandag, så jeg vet ikke om det kan ha vært tidlig? Hun hadde vel sagt ifra om det var noe galt selv om ikke jeg ba spesifikt om hun kunne se på nakkefolden?
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Det er akkurat passe tidspunkt å dra på UL. Det er best å vurdere nakkefolden mellom uke 11 og 13. Senere er det ikke så tydelig. Det går nok bra skal du se. Du får jo også ny UL i uke 17-18. Det er alltid godt å se den lille spiren. Skulle hatt et vindu inn i magen Hadde legen sett noe hadde du fått beskjed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå