Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Har hatt tre svangerskap med store barn og magen ser sånn passe ut. Lurer på om jeg skal gå til det skritt å gjøre noe med det. Er ikke overvektig så det er ikke det det går på altså, men får ikke klær som passer fordi magen er jo omtrendt større enn rompa. sukk. og den ser ut som en gjæret deig med litt overheng over keisersnittsår.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg synes du bør gjøre noe med det hvis det plager deg, og det gjør det jo tydeligvis. Jeg har tatt mageplastikk for 1/2 år siden og jeg har ikke angret en dag! Med meg var det også magen som var et problem etter ks, ikke at jeg var så veldig overvektig ellers. Men klær satt noe fint pga den magen og jeg fikk fastlegen min til å skrive en henvisning til en klinikk som gjør mageplastikk. Kom til vurdering og fikk det dekket. Selve operasjonen gikk veldig bra, hadde selvsagt litt smerter samme dag og var litt hjelpesløs i forhold til små barn og løfting etc - men har en mann som stilte opp, så det gikk veldig bra. Var tilbake i full jobb etter ca 4 uker (kunne nesten begynt etter 3 uker) og begynte å trene etter 6 uker. Er helt flat på magen og det er SÅ DEILIG!! Får jo motivasjon til å trene mer når man vet at det hjelper (magen er jo ikke lenger et "lost case") og man kan gå i thigts på trening og se bra ut til og med. Jeg er kjempefornøyd og blir faktisk glad av å se meg selv i speilet, i motsetning til før. Nå har jeg handlet mye flott undertøy og treningsklær, gøy! Men, man må være bevisst på å holde figuren etterpå tror jeg, ellers kan man fort "tyte" ut på andre steder og det blir litt rart med helt flat mage og bulk under puppene liksom. Og du bør være ferdig med å få barn. Jeg elsker min nye figur! Lykke til med deg og avgjørelsen.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Noen som vet kriteriene for å få det dekket? Selv har jeg overheng etter ks. Og jeg vil aldri klare å stramme opp så mye overflødig hud som jeg har nå. Går jeg evnt. gjennom fastlegen min? Takknemlog om noen svarer og deler sine erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå