Hønepøne1 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 .....uten at jeg skjønner hvorfor. Ikke er hun spesielt mørk, spesiell stemme etc.....men tydelig er det ett eller annet datteren min reagerer på. Når sånn aldersmessig kan jeg regne med at dette går over? Veldig trist for begge at det er illskriking hver gang de møtes....og det er ofte flere ganger i uken.
Nicita73 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hadde det på samme måte med farfar hos oss, men det kan jeg skjønne, han ser ut som busemannen selv hi hi. Men det gikk over, sakte men sikkert. Hvor gammel kunne han være tro,? over året mener jeg å huske. Og farfar ble så rørt da lillegutt tok med boka bort til han og skulle ha han til å lese for seg. Ta tiden til hjelp, lite annet å gjøre.
Raych Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Hadde samme problemet med eldstejenta vår og farmor. Vi fant ut at grunnen var at hun ble litt voldsom for jenta. Jenta vår har alltid vært rolig av seg, liker ikke å bli "kastet" opp i lufta, eller annen voldsom lek. Begge svigerforeldrene mine er vant til at det er slikt ungene liker, og dermed ville ikke jenta vår være sammen med dem mer. Når både farmor og farfar roet seg litt ned gikk det mye bedre, heldigvis:) Ikke alle unger som liker samme type leking nei:) Minstejenta vår liker heller ikke å bli løftet opp i lufta, men det ser mer ut som om det er høydeskrekk. Ser det på blikket hennes. Samme uttrykket hvis vi står øverst i ei trapp, i en skråning etc. Klamrer seg fast til den som bærer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå