Gå til innhold

Datteren min på 6 mnd er "livredd" farmoren sin........

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....uten at jeg skjønner hvorfor. Ikke er hun spesielt mørk, spesiell stemme etc.....men tydelig er det ett eller annet datteren min reagerer på. Når sånn aldersmessig kan jeg regne med at dette går over? Veldig trist for begge at det er illskriking hver gang de møtes....og det er ofte flere ganger i uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk av parfyme? røykeånde?

Skrevet

Her måtte farmor holde seg litt på avstand en stund. Det gikk over når hun ble rundt åtte måneder (min følger ikke skjemaet når det gjelder fremmedfrykt). Nå er farmor noe at det mest fantastiske jenta vet! Lille blir 1 år om litt.

Ikke føl deg presset til å la farmor holde babyen. Forklar at dette går over om hun er tålmodig og at trygghet ikke kan tvinges frem. Slik tenker jeg i alle fall. Jeg tror barnet blir tryggere om hun blir tatt på alvor.

Skrevet

sånn var eldste jenta mi mot sin farmor også.

Men hun reagerte på når hun snakket. HAr ingen skumme, kvass stemme heller. Helt normal.

Men hver gang hun kom bort til henne å begynte å brate satt hun i å storskrike.

Husker ikke hvor gammel hun var da. men sikkert 6-8 mnd rundt der.

Men varte ikke lenge da.

Skrevet

uff jeg med mine skriveleifer hehe..

Men da hun var 1 år tålte hun ikke latter hehe. kunne sitte i sin egen verden å leke på gulvet. Begynte vi å le (ikke av henne) så satte hun i det skriket da også hehe. Uansett hvem som lo. med meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...