trine ;-) Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hei alle jenter. Regner med at treff igår var like trivelig som alltid! Nå sitter jeg her med syke barn - samme som mange andre: snørr, gørr og hoste. Men regner med å være back in business neste uke. Så da tar vi treff hjemme hos meg torsdag 16.10. Vanlig tid; fra kl 11. Sender en mail til alle med detaljert veibeskrivelse til huset mitt. Men ta utgangspunkt i buss 42 fra majorstua/Kolsåsbanen - avstigning Jar. Og hvis mulig å få vogn på trikke-vognene: bane 13 til Jar/Bekkestua. God helg alle store og små venner!
MarTo Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei Trine:) Jeg er klar med mine jenter. Gleder meg masssse.
* vannmamma * Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Kommer dessverre ikke - er hos mine foreldre sammen med alle barna. Uka etter kan vi være hos meg, siden jeg måtte avlyse på kort varsel forrige gang jeg prøvde meg. Passer å ta det hos meg nå før vi blir invadert av håndverkere i november... God helg til alle og klem fra meg som er ferdig med det første døgnet alene hjemme med alle barna. 3 døgn igjen... :-)
bøllefrøene Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Hei å så koselig.. vi kommer. Regner med at vi er friske og raske innen den tid!! gleder oss..
cammis80 Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Denne gangen skal vi prøve å komme også, gler oss veldig til å møte store og små.) Camilla
:Kiki Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er med for første gang! Vet ikke om jeg står på mailinglista ennå jeg.. Kan sende deg en melding med mailadressen min. Gleder meg til å treffe alle sammen, selv om det er litt skummelt også..
moden mamma Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Denne dagen fyller jeg frst 27... igjen! Så - om.. mot normalt... mannen min ikke har en STOR suprise for meg denne dagen - så kommer vi! Spent på se det nye badet deres! God bedring t dr, håper du slipper unna! Om du ikke har fått tipset... Næsfrida fra Babyshop er super for å tømme nesen for snørr... Vi hadde ikke overlevd uten!
Tre flotte gutter Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Tilbake fra ferie, og klar for treff igjen. Tror ikke jeg er på mailinglisten ennå, så sender en pm til trine.
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Vi er klare igjen! Og håper alle holder seg friske denne gangen:-) Fortsatt god helg til alle!
mangoo Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 Det var veldig hyggelig å treffe dere alle på torsdag. Vi kommer nå også! God helg til alle!
annie72 Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Regner med vi kommer vi også. Får med oss babysang først så kommer dermed litt senere.
Jannec2 Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 Count on me Trine. Synes det er artig at detkommer flere nye med på laget. Gleder meg til torsdagen. GOD BEDRING til dere, Klem ;o)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 12. oktober 2008 #13 Skrevet 12. oktober 2008 Vi kommer også! Blir hyggelig å se alle igjen da vi ikke fikk vært med sist.
moden mamma Skrevet 13. oktober 2008 #16 Skrevet 13. oktober 2008 Ma ho Trine blir det liv torsdag! *rai rai*! Gleda me!
Pluttiplutt Skrevet 14. oktober 2008 #17 Skrevet 14. oktober 2008 Har tatt helt feil av dager her jeg...har kontroll på helsestasjon, med vaksine på torsdag jeg..jammen godt jeg ringte i dag for å høre når jeg hadde time...for jeg trodde det var imorgen jeg, sist så troppet jeg opp på helsestasjon en hel time før, og trodde jeg var for sen...gjett om jeg bør kjøpe meg en avtalebok..haha. Så da får jeg ikke kommet nå heller...og så barselgruppa mi som forandret dag til fredag og greier.. jeg er ett lite surrehue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå