Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 haha.. tolmodighet..hva er det.. har ikm på søndag.. den var negativ, men kanskje der er en skyggestrek visst jeg legger godviljen til i det rette lyset.. får nok bare vente med den siste testen som ligger og lokker inni skapet mitt til over helga..
Elva Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hehe:) Får håpe at det var en skyggetrek der! Har en fristelse på badet jeg også, men IKM er den 17 hos meg så har noen dager igjen å vente!
2 blå :-) Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har også en stor fristelse på badet, men må vente har IKM 16/17 okt. Men jeg har noen symptomer... Har dere?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 vil påstå det ja.. -mye luft -"skiftende" mage(hard/bløt..sorry detalj) -metallsmak i munnen nå og da -"nupper" på brystvorta -stikkninger og kløe i puppen -kviseutbrudd(samme som når mensen er på vei) -har plutselig temp på 37,5 og har det kjempevondt i korsryggen.. (vet ikke om det er symptom eller infulensa,føler meg helt kake iallfall og ikke i form til å gå på jobb)
kosemoms♥med ny spire Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Får håpe det er en skyggestrek da Jeg har hatt 2 fristelser i skapet frem til i går...nå er det ingen igjen, hehe! Så må ut å kjøpe flere i dag Blir nok er sånn testoman tror jeg Har IKM 14. og tok test i dag, negativ Ingen symptomer her i gården, så begynner vel å tenke at det mest sannsynlig ikke klaffer denne første pp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå