Gå til innhold

Jeg har sovet nesten 7 timer sammenhengende i natt!!!!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig! Lillen var i seng ca kl19, våknet så smått etter ca en time, men sovnet raskt igjen i egen seng. Jeg gikk og la meg ca kl.22 og etter en times søvn våknet hun og var illsint. Hadde masse luft som jeg hjalp henne å få ut, ammet og så sovnet hun ved puppen og jeg fikk lurt henne over i egen seng igjen. Mer hørt jeg ikke fra henne før kl 6 (!!) i dag morges:D Litt tidlig å glede seg over, men nå satser jeg på at dette er starten på en forandring i søvnmønsteret til lillen:D

Måtte bare dele gleden og høre om noen har noen gode råd for å

opprettholde dette!? Tror dere det er lurt eller dumt om jeg nå begynner å gi henne ett drømmemåltid i 23 tiden? Kan jo hende hun nøyer seg med det måltidet frem til morgen da, og da har vi gått fra rundt fire nattmåltid til ett i såfall!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig for deg at dere er på vei til å få natten tilbake:) Jeg tror jeg ville avventet med å gi et måltid klokken elleve - siden det godt kan hende at lillejenta har fått et nytt sovemønster - da vil det være dumt å gi henne et måltid som dere må avvenne henne med:) Jeg vet ikke hvor gammel jenta deres er, men her snudde junior natterytmen selv. Gikk fra fem nattmåltider til at han sovnet klokken 18.00 og sov sammenhengende til 05.00 da han var 5 1/2 mnd, og dette har bare utviklet seg, så nå våkner han ikke før syv:) Ha litt tålmodighet så ordner nok dette seg av seg selv:)

Skrevet
:) glemmer å skrive hvor gammel hun er ja. Hun er rett over 5 mnd. Ja, får kanskje bare la det gå som det går. Så deilig at det har gått seg så godt til for deg da:) ting har jo faktisk en tendens til å gjøre det her også straks jeg slutter å prøve. he he. Da krysser jeg fingrene for enda en god natts søvn i natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...