Gå til innhold

Syk og gravid.. farlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært syk (forkjølelse, hoste, sår hals og ører) nå i 4 dager og har begynt å bekymre meg for om dette kan på noen måte være skadlig for fosteret. Tror det er ein virusinfeksjon, men har ikke vært til legen ennå. Med første mann var jeg aldri syk under graviditeten, men med 2. mann har jeg vært en del syk (sikkert smitte fra 1. mann som går i barnehagen). Noen som vet, bør jeg gå til lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke farlig å være syk og gravid. Hva er oddsen for at man skal holde seg helt frisk i 9 mnd?

Men du bør dra til lege for å få sjekket ut, og evt få medisiner for å bli frisk. Det går jo utover kreftene dine at du er syk.

Bestill deg legetime nå, er ikke noe å vente med.. Når du fra før av lurer på om du bør gå til lege, syns jeg det er litt rart at du ikke bare bestiller time! Istedet for å spørre her..

Skrevet

Pass på å ta paracet febernedsettende hvis du får feber!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...