mamma-endeleg Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Har vært syk (forkjølelse, hoste, sår hals og ører) nå i 4 dager og har begynt å bekymre meg for om dette kan på noen måte være skadlig for fosteret. Tror det er ein virusinfeksjon, men har ikke vært til legen ennå. Med første mann var jeg aldri syk under graviditeten, men med 2. mann har jeg vært en del syk (sikkert smitte fra 1. mann som går i barnehagen). Noen som vet, bør jeg gå til lege?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Det er jo ikke farlig å være syk og gravid. Hva er oddsen for at man skal holde seg helt frisk i 9 mnd? Men du bør dra til lege for å få sjekket ut, og evt få medisiner for å bli frisk. Det går jo utover kreftene dine at du er syk. Bestill deg legetime nå, er ikke noe å vente med.. Når du fra før av lurer på om du bør gå til lege, syns jeg det er litt rart at du ikke bare bestiller time! Istedet for å spørre her..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Pass på å ta paracet febernedsettende hvis du får feber!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå