Gå til innhold

Nå blir jeg rett og slett gal av bikkja mi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun stjeler lekene til jenta mi heeele tiden, jeg kan ikke ha noe liggene på gulvet for så snart jeg snur ryggen til så er hun og henter det og ligger og tygger på det.

hun river tom med lekene som henger i babygymmen og henter klærne hennes o.l som ligger, og tygger på det.

Hun ødelegger jo ting og hun sikler på det så ting må jo på rundgang i vanskemaskina hvær dag pga den bikkja... nå bli jeg små sprø ass...

I tillegg går hun og legger seg på teppe hennes når jeg ikke ser enda hun har en stor delig myk pute selv og masse leker!

eg lurer på om det kan være en form for sjalusi?

jenta mi er 3 mnd og det har vært slik siden hun ble født...

flere som har opplevd en umulig hund etter baby ble født? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skal være sikkert.. Vi fikk bikkja ca 6 mnd før veslejenta kom til. Derfor var hun eneste "barnet" ei god stund.. Fikk masse omsorg og oppmerksomhet og vi var veldig opptatt av å oppdra ho. Men etter at frøkna kom til, ble det mindre tid til ho. Ho merka at ho kom bakerst i rekka og begynte å gjøre masse galt for å få oppmerksomhet fra oss. Når ho står i hundgarden står ho og uler og det høres ut som om ho gråter.. Får litt vondt av ho, men ho må jo bare lære seg det.. Ho lider ingen nød på noen måte.. =)

Heldigvis har vi lært ho at ho ikke får gå på stua, så da slipper vi problemet med gnaging på leker o.l.

Jeg tror helt sikkert at det har med sjalusi å gjøre.. Det går seg vel til etter hvert.

Skrevet

da er dere jo litt heldig på den måten at dere har lært hun før baby kom at hun ikke får være i stuen... men vår hun er 2 år og vi kan jo ikke plutselig nekte henne å være i stua, blir nok baluba da ja..:)

håper det går seg til ja, men er veldig irriterende akkurat nå!:)

Skrevet

Hold ut å gi henne masse oppmerksomhet. Vi har to katter som også har vært sjalu, var mine babyer før Lukas kom og de har vært noe slitsomme til tider, prøver å gi de masse kos når Lukas sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...