Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Uff, er sånn småuggen om dagen. Litt kvalm og litt ekkel i magen. Var sånn i går også... Orker ikke bli dårlig nå Samtidig har jeg sovet ekstremt dårlig de siste to nettene, så kan jo håpe på at det er derfor jeg er litt uggen...
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 akkurat slik føler jeg meg også..og til min store ergrelse så hostet jeg før idag også.. håper d er helt borte nå..! du får ha god bedring da:)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Urk!! Kan jo ikke bli syke vi nå... :S Må samle krefter! Men samtidig så vil jeg heller ha en omgang med skikkelig forkjølelse/omgangssyke nå enn midt under fødselen! Forresten så leste jeg at kvalmen nå kan komme av at den store magen trykker på ting og tang innvendig... Så kanskje vi bare må leve med det til småtrolla er ute. Er jo heldigvis ikke så lenge igjen da God bedring til deg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå