Gå til innhold

Den som roper i skogen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært litt småbekymret for lite symptomer og gjerne sett at jeg fikk både kvalme og halsbrann for virkelig å føle meg gravid... Og nå er jeg plutselig sinnykt kvalm ! Og det er ikke gøy:-( Måtte snu på vei til jobb i dag og holdt nesten på å spy mens jeg kjørte. Kanskje det er omgangssyke........... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg har kastet opp fra uke 5-6 med begge mine to, overalt, hele døgnet. Trenger ikke være omgangssyke, men kanskje....

 

Lykke til:)

Skrevet

Jeg er 6+5 i dag. Har ikke vært så kvalm i tidligere svangerskap. Nå har jeg nettopp spydd. Klarer ikke helt forestille meg hvordan jeg skal klare å komme meg på jobb hvis dette fortsetter. Jobbet du når du var dårlig ? Er du gravid igjen nå ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...