Nattinatta Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 er det noen som har erfaringer med firstprice bleiene? de er jo ganske billig da...
LilleStjerne Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Jeg har brukt de bleiene på min datter på to år ca et år og de fungerer som bare det. Sender med Pampers i barnehagen fordi jeg vet ikke hvor ofte de skifter på dem der. Hun har brukt First Price bleiene på natta også og de har ikke lekket. Både Libero og Pampers har jeg opplevd har gjort det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Nei, de har jeg ikke prøvd.. Men prøvde coop sine en gang. de var ikke noe tess, jentungen fikk store blemmer. Men det vet jeg noen som har fått av pampers og libero også. Jenta mi tålte ikke pampers, men det er kun det vi bruker på minsten! Så jeg syns du burde prøve, kan hende de funker ypperlig til ditt barn
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er superfornøyd med first price bleiene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå