frk Nilsen Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 I dag skal jeg bake et lass med kaker, sambo har bursdag i morra og vi får bursdagsbesøk :-) På kvelden skal vi to være kjærester og gå ut å spise 5-retters med viner på Eik =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Minst mulig! Nå har det vært så mye greier at jeg blir tullete i hodet. Men jeg skal forhåpentligvis en tur ut i morra, om jeg blir frisk innen den tid!
heisand? Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 kanskje møte en fra sukker... grugleder meg...
MintCondition Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg skal på hytta, ALENE! Uten mann og barn! For første gang på x antall år helt alene, og sikkert siste gang på nye x antall år (gravid med termin i desember
celodi Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 I dag skal jeg og barna en tur til byen.Shoppe litt og på et cafebesøk=) Skal møte mamma også,bare kose oss... Så skal vi på bursdag til broren min i ettermiddag. Jeg skal jobbe litt i morgen og på søndag,trene litt samtidig og ellers bare kose oss=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 vi skal til tunisisa :-)
Nicita73 Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Vi skal pakke og gjøre oss klare til avgang Kypros natt til mandag:) God helg alle sammen:)
frk Nilsen Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 God tur til dere feriefarere! Dette gjør vi nå :-) http://lille-vakre-anna.blogspot.com
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg (som fortsatt ikke er i storform) skal være alene med snuppa både i dag, lørdag og søndag pga gubbens jobb, og foreløpig lagt 2 planer. Male hos mamma i morra formiddag, og spise hos mamma søndag ettermiddag. Resten av tiden aner jeg ikke hvordan vi skal bruke :o/
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 10. oktober 2008 #11 Skrevet 10. oktober 2008 Skal rydde litt, og gjøre klart til besøk av mamma på mandag!! Gleder oss masse (hun bor 150 mil unna). Og så skal jeg ta med meg jentungen ut for å leke så hun ikke får spader av å ikke være i barnehagen.
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 Ikke noe særlig..har barnefri hele helgen da jenta vår er hos svigers så vi skal bare slappe av:) Jeg vil helst føde da..men hvis ikke det skjer så blir det vel å sove masse,spise,gå tur,tv,data,gjøre i stand noen småting til baby...tja..
cherry coke Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Vi skal kose!! Er surt og kaldt ute, så da tenker jeg at vi blir en del inne, fyrer i peisen, baker boller, leser og koser oss. På lørdag skal vi en tur til byn å shoppe litt + spise lunch på en restaurant. Søndag er vi invitert på middag hos mamma og pappa.
3 blå Skrevet 10. oktober 2008 #14 Skrevet 10. oktober 2008 I dag skal vi ut å handle litt etter barnehagen og i morgen skal jeg levere lillegutt til mamma på formiddagen. Jeg skal nemlig på jentefest i morgenkveld og gleeeeder meg! :) Men først fredagskos med guttene mine
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. oktober 2008 #15 Skrevet 10. oktober 2008 være hjemme med febersykt barn tydligvis. har egentlig jobbhelg og barnefri, men vil mye heller være hjemme å passe på lille da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå