Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så mye vann i kroppen at jeg ikke klarer å lukke sammen hendene :S Det VERKER i beina når jeg går, i hele kroppen egentlig..

Klarer ikke å åpne en flaske pga alt vannet i hendene som gjør så vondt.

Håper virkelig dette forsvinner minuttet gullet er ute :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke bra ut om du har såpass me ødema :-( Æ kjenne til følelsen av at d gjør ondt i fingran/tærne å at man ikke klare lukke handa osv, får d av å til på kvellan etter en lang å slitsom dag me mye saltinnholdig mat osv.

Men d forsvinne hos mæ til mårran da!

Du burde kanskje ta en tur til lege eller jm å få målt blodtrykke å sjekka urin? e aldri bra me mye vann i kroppen :-/ tenke sv.forgiftning osv.

Ellers burde du prøve slappe av mye, ligge me beinan høyt, drikke masse vann å ikke spise salt mat eller bli for varm -. for da holde kroppen ekstra mye på vann.

Go bedring :-)

Skrevet

forsvinner heldigvis raskt etter fødselen....har slitt hele svangerskapet med veldig mye ødem.....2+og 3+

Skrevet

spis bunter med persille! og gå til legen

Skrevet

ER det lenge siden du har vært på kontroll?

Kan jo være tegn på svangerskapsforgiftning..

Skrevet

har du ikke hodepine eller høyt blodtrykk er det nok ikke farlig. jeg fikk beskjed av jm om å ta kontakt med lege hvis jeg ikke fikk tilbake følelsen i hender eller føtter pga ødem. da setter de på støtter til håndleddene (ligner sånne avstivere som man har på håndleddene når en går på rulleskøyter). er problemet mest i føttene bør du begynne med støttestrømper og se om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...