Gulljnta Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Har så mye vann i kroppen at jeg ikke klarer å lukke sammen hendene :S Det VERKER i beina når jeg går, i hele kroppen egentlig.. Klarer ikke å åpne en flaske pga alt vannet i hendene som gjør så vondt. Håper virkelig dette forsvinner minuttet gullet er ute
Sunnybeach4gull :) Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Høres ikke bra ut om du har såpass me ødema :-( Æ kjenne til følelsen av at d gjør ondt i fingran/tærne å at man ikke klare lukke handa osv, får d av å til på kvellan etter en lang å slitsom dag me mye saltinnholdig mat osv. Men d forsvinne hos mæ til mårran da! Du burde kanskje ta en tur til lege eller jm å få målt blodtrykke å sjekka urin? e aldri bra me mye vann i kroppen :-/ tenke sv.forgiftning osv. Ellers burde du prøve slappe av mye, ligge me beinan høyt, drikke masse vann å ikke spise salt mat eller bli for varm -. for da holde kroppen ekstra mye på vann. Go bedring :-)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 forsvinner heldigvis raskt etter fødselen....har slitt hele svangerskapet med veldig mye ødem.....2+og 3+
enbolleiovnen Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 spis bunter med persille! og gå til legen
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 ER det lenge siden du har vært på kontroll? Kan jo være tegn på svangerskapsforgiftning..
mamarama og lille banan Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 har du ikke hodepine eller høyt blodtrykk er det nok ikke farlig. jeg fikk beskjed av jm om å ta kontakt med lege hvis jeg ikke fikk tilbake følelsen i hender eller føtter pga ødem. da setter de på støtter til håndleddene (ligner sånne avstivere som man har på håndleddene når en går på rulleskøyter). er problemet mest i føttene bør du begynne med støttestrømper og se om det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå