Gå til innhold

Har babygullz født nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett noe til henne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er folk så utrolig opptatt av henne???

Er sikkert hundre andre her inne som kan føde når som helst og :-)

Skrevet

Hu var innom her i går....men er litt enig med anonym her, hvorfor er alle opptatt av henne...? =)

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor andre lurer på henne, men JEG spør fordi jeg er ivrig leser av bloggen hennes så det er spennende å høre når jenta endelig blir født.

Jada, sikker hundre andre som også er fødeklare, men de har jeg ikke "fulgt" gjennom svangerskapet, så de bryr meg ikke så mye :) Når jeg får link til andre som har skrevet en kjempebra blogg gjennom hele svangerskapet, så skal jeg spørre om de også..

Hvorfor ta så på vei for at vi er nysgjerrige på den kommende babyen?

HI

Skrevet

Jeg og har fulgt bloggen hennes:) Og jeg husker da vi var i 2. trimester. Da skrev hun et utrolig morsomt innlegg om to mulige måter hun så for seg fødselen på. Jeg satt og lo godt!! Spennende å høre hvordan den faktiske erfaringen ble;) Skal se om jeg finner link til det innlegget:)

Skrevet

Jeg mente ikke noe stygt med spør om hvorfor folk er så intressert i henne? jeg er bare nysgjerrig av meg =) Men jeg regner med at hun gir lyd i fra seg når hun har fått prinsessa si ;)

Skrevet

Neida, men da fikk du svaret ditt. Man blir jo mer interessert i de som skiller seg ut her inne, som skriver morsomme eller interessante innlegg og som er her ofte. Og det har hun vært. Det er ikke så mange som spør etter anonym nummer 23456 selv om hun er like fødeklar som Babygullz, og selv om hennes fødsel er et like stort mirakel!

Babygullz er ei morsom og koselig jente, derfor er det så mange som spør :)

Hun sier nok ifra, men ikke før hun er hjemme fra sykehuset sikkert :) Utålmodig! hehe

Skrevet

Noen som har linken til bloggen hennes?

Skrevet

I'm still here;)

Så utrolig koselig å lese at du er så spent da HI=)=)

Kommer nok kanskje til å bli ehn liten stund til? Var hos legen idag, og jeg er fremdeles ikke helt moden.. Vet ikke hvor fort d kan forandre seg, men jeg har belaget meg på at d KAN være 2 uker til å gå..

Skal tilbake til legen på onsdag da(hvis jeg ikke blir så heldig å føder innen den tid;)) og da skal han kontakte poliklinikken og sånn der greier..så vet jeg ikke hvordan dem går frem videre etter d.. men jeg håper jeg slipper å bli satt i gang! vil jo helst at babyen og kroppen min skal klare å "føde selv" hvis du skjønner:)

Jeg er nå hvertfall glad for at jeg har en baby som trives så godt inne magen til mamman sin=)

Skrevet

Der var du ja ;) Var sikker på at du hadde blitt mamma jeg nå!

Vet du, det kan forandre seg nesten på dagen! Jeg var ikke moden i det hele tatt, og hodet var ikke festet. To dager etter var jeg kjempemoden, hodet var festet og jeg ble strippet - dagen etter kom gullet :) Så aldri si aldri! Men greit å belage seg på noen dager til så man ikke bli skuffet.

Jeg har tro på at du blir mamma før helgen er slutt, med tanke på at du har hatt så mye murringer og vonde kynnere. Blir spennende å se om jeg har rett :) Hehe, ja du tar deg tydeligvis godt av henne siden hun trives så godt!

Syns forresten du skal be ei vennine informere oss her inne når du er i gang ;)

Mange lykkeønskinger herfra!

HI

Skrevet

Såpass ja! Ja d kan jo alltids være en mulighet, og som legen min også sa, så visste dem jo ikke hvor lang tid d tok fra d begynte å åpnes til d virkelig satte i gang..noen kunne gå med 3-4cm åpning i uker, mens noen kunne ha ingen åpning og plutselig ha 10cm i løpet av døgnet... eller no sånn i den duren..

han sa jo også at han håper jeg slapp å komme på onsdag, at jeg allerede hadde født da, så d finens jo håp når han sier d, og ikke er sikker i sin sak at jeg kommer på onsdagen til timen:P

Får håpe du har rett da, og tusen takk=) skal nok bli informert også.=)

Skrevet

HEEEIIIA BABYGULLZ!!!!!

Ikke rart at folk er nysgjerrige, for hun er jo ei NYDELIG jente som skiller seg ut, og ikke minst kjempemorsom:) Hun er superflink blogger også:)

Ønsker deg masse lykke til!!

Har trua på at det blir baby snart jeg!

Jeg var inne på sjekk lørdags kveld pga svake rier, da hadde jeg 1 cm åpning, men IKKE moden.. Så gikk vannet på søndagskveld, og 4 timer etter vannavgang lå verdens nydeligste i mine armer! Så det kan gå FORT!

Spennende altså!

Skrevet

Agreed! :D Jeg "kjenner" henne bare gjennom BiM og bloggen, men ut ifra det er hun ei skikkelig bra jente som fortjener alt godt! Herlig med mennesker som er seg selv fullt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...