(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Skal begynne med litt middag til tulla nå,så derfor lurer jeg på hvilket som er best..Brukte Nestle sist men syns at der er så mye oransje gfarge på disse glassene etter 6 el 8 mndr...tenkte kanskje å begynne med småfolk-det ser mer "normalt" ut i utseende? hehe
Løven,fisken og vekten Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Min sønn er veldig glad i småfolk sin:) syns det smaker det samme av alle glassene til Nestle sin også er det nesten helt umulig å bli kvitt den oransje fargen som setter seg med en gang
Minnie Mom Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Her går det stort sett i Hipp 6 mnd, varierer mellom de forskjellige. Hun liker alle de. De er uten biter. Prøvde 8 mnd en gang, men hun likte ikke bitene i det. Så selv om hun er 9 mnd går det i 6 mnd glass... ;o) Har på heldekkende stor Babybjørn smekke i tillegg til sånn i hard plastikk med oppsamler nederst. Vil jo ikke ødelegge klærne.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Da snupp var så liten brukte vi som regel mest Hipp da snuppa så ut til å like disse best. Varierte litt med Nestle innimellom (da de mer "nøytrale" fargene, hehe). I fruktmos gikk det utelukkende i Hipp.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 Takk for svar:-) Hvor gamle var deres barn når dere begynte med middag?
frk Nilsen Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Hipp og småfolk Litt smak og litt på at jeg rett og slett ikke liker hvordan Nestle oppfører seg i fattige land.
frk Nilsen Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Og litt hjemmelaget da.... Han var 5mnd når han fikk prøve, og 6mnd når han fikk fast middag.
Minnie Mom Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Vi begynte med middagsglass rundt 7 mnd tror jeg. Begynte ikke å gi grøt før litt over 6 mnd, så ventet litt med middagen.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Brukte alle typene. På den måten fikk småen mest mulig variasjon i rettene og ble vant til flere ulike smaker på maten.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2008 Hvor mye begynner man å prøver med? Noen skjeer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå