Gå til innhold

skal teste i dag.......... :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, tenker nok litt for mye no, men har på følelsen at d har skjedd noe no :P trodd egentli at eg er midt i eggløsninga, men har murringer, luft i magen, må på do oftere og er faktisk endel småkvalm i løpet av dagene. Ögså når eg tenker tilbake så da jeg hadd "mensen" sist så var d bare bitte litt første dagen også ble d sånn brunaktig greie. (hørt at d kan være festeblødning da).Hatt skikkelig uregelmessig syklus siden jenta ble født i 07... hehe.. er nok sikkert bare psyken som er gravid, men tenkte å teste for å være sikker. er litt spent i grunn..... men har ikke så alt for store forhåpninger siden vi liksom egentli nettop er begynt prøvinga... men men.. måtte bare dele d m noen.....

Så no reiser vi nedover snart til apoteket. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da, du får si fra om resultatet .Lykke til:)

Skrevet

Så spennende :) Masse lykke til!!

Hold oss oppdatert på hva resultet med testen blir i dag da ;)

Skrevet

takk takk..... d skal eg :)

Kan jo tilføre at eg har aldri lagt merke til el før. så litt rart hvis eg plutselig kjenner det så godt liksom.. så tror ikke d er d .... hihi....

nei, men ja........ skriver innpå me en gang jeg kommer hjem i dag :D

Skrevet

Spennende saker dette her!! Si ifra med én gang du kommer hjem, da:-)))

Skrevet

nå er jeg kommet hjem, og den var nok negativ ja.... så da skjønner eg ikke hvorfor eg er så dårlig.. eller, vet at eegentli skal eg ha eggløsning rundt no da, så må være derfor.. men ALDRI reagert på å ha d før.. så synes d er litt rart.. men får se hvordan d går.. så håper eg TR holder seg borte så får eg testa igjen om en uke eller 2 :P

Skrevet

Da satser vi på det, godklumpen og deg:-)

Lykke til!!

Skrevet

hihi.. takk takk Scoobydoo..... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...