Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 ååååå, jeg er så sint på meg selv! På morningen pleier vi å bade i vasken, og det syns han er så morro! Han satt i vasken, så plutselig sklei han litt ned, og dro med seg sugekoppen opp, OG skrudde på varmtvannet så det fossa nedover magen hans! Jeg holdt han selvfølgelig hele tiden, og jeg tok han jo opp på 0 komma svusj, men alikevel... da gråt mamma i kor med sitt barn ja Stakkar lille gutten
Dotten Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Huff da. Stakkars lille gutten din. Skjønner godt det blødde litt ekstra i mammahjertet ditt da ja. Huff og huff. Håper det går bra med lille og at han ikke får noen blemmer e.l. Trøstekos til lille
alvis Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Uff, stakkars dere. Det er grusomt når sånne ting skjer men det var jo en ulykkshendelse. Eldste gutten min falt ned fra soffen da han var 4 mnd. Han begynte ikke å grine engang fordi det var et teppe og en pute på gulvet men jeg blev helt hysterisk. Han falt fordi katten vår holdt på å rive ned en blomst og jeg reiste meg fra soffen og tok tak i blomsten og dermed datt gutten ned. Jeg gråt og gråt og da begynte jo han å gråte også. Etterpå var jeg helt dårlig og fukk diare`og greier. Det er rett og slett helt forferdelig følelse da noe slikt skjer. Men du er det beste mamman til gutten din uansett!
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Uff, ja.. det var ikke noe hyggelig Men jeg vet jo at det var et uhell, og som sagt, jeg holdt han jo hele tiden så han lå jo ikke under det rennende vannet. Men stakkar Måtte ta en kald klut å legge på, og det var jo også vondt... Men nå er han blid, og får være hjemme med mamma idag
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Huff, stakkars gutten din, og stakkars deg!! Det er jo så fælt å føle at man har skylden for uhell som skjer med barna..... jeg har selv et par idiotiske historier på mi liste...
Mockanin Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Åååå fikk helt vondt av dere begge. Sånne ting er aldri noe godt nei. Håper det går bra med dere begge. Har du noe aloevera så klin på...
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Åh...det samme har jeg opplevd....jeg skulle bare bade i vasken også sprellet ungen litt og kom dermed bort krana med benet og med varmt vann rennende på seg...jeg reagerte også lynraskt....men Gud hvor vondt det gjorde i mammahjerte... Det er det værste jeg noen sinne har opplevd....og jeg kan virkelig sette meg inn i din situasjon.....godt han fikk være hjemme med deg. Mammatid er godt. Jeg bader ikke i vasken lengre etter mitt uhell, fikk ikke men hadde en 1 grads forbrenning og vi var flinke med å smøre med fuktighetskrem (a-krem) og det er ingen mèn. En lege sa også at når de er så små....leges huden veldig fort og en vill mest sannsynelig ikke få mèn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå