Gå til innhold

FAENS MANNFOLK.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sex vil de ha,men når det blir konsekvenser ut av det.

Ja,da stikker de.Så sitter vi her da,mitt lile GULL og jeg.Ikke det at jeg savner han,men som far burde han ikke gjort noe forskjell fra det ene barnet til det hitt....

Skal bli mann i mitt neste liv,å håpe på en mor som ikke oppdrar meg skikkelig.Så blir livet så enkelt og jeg slipper å ta ansvar.For det har jeg jo "heldigvis"ikke lært....ÅÅÅÅ,som jeg gleder meg;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ka?Bare eg som ikke liker menn her nå?Enmanns klubben;-)

Jaja,kansje like greit at ikke alle damer misliker menn,da hadde det

vel blitt skikkelig dårlig med barnefødsler i fremtiden...;-)

Skrevet

hurra meg rundt!! er i samme situasjon og det er ikke første barne hans jeg venter for å si det sånn!! mannen mangler ryggrad og omtanke for andre enn seg selv og sitt, så han kan egentlig bare pule på å få så mange unger han vil, for glad i han kan de jo ikke bli når han ikke bryr seg mer om de enn der som sola ikke skinner!!! skjønner ikke at mannfolk ikke kan ha innebygd ansvar for sine handlinger, må være det største fremmeordet for dem i hele verden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Sier jo litt om hvilke krets dere vanker i da :o) Tar det første og beste hehe. Hilsen lykkelig mor og frue :o)

Skrevet

Opplever akkurat det samme.

Har pult i mer enn 5 år.. men når det blir en unge ut av det.. ja da har jeg pest, kolera, vampyrtenner etc... Skulle virkelig tro at det gikk an å pule på meg en unge til mens jeg gikk svanger for makan til feig dritt.. Ja det skal man lete lenge etter.

Og dette er en mann jeg kjenner GODT!!

FAEN!!!

Skrevet

Men hvorfor i alle dager får dere barn med menn som har haug av barn med mange forskjellige damer fra før??? ganske naivt å tro at han plutselig skal stille opp for dere? Må si jeg er særdeles overrasket over mange av innleggene her inne, særlig når det gjelder hvilke forutsetninger mange tror de har for å få/passe på et barn. Blir helt skremt.

Så et hot tips er: Ikke få barn før dere er modne nok og er i et stabilt forhold med en seriøs mann. Et barn har krav på to foreldre og en kjærlig og stabil familiesituasjon!!!!!!!

Skrevet

Ærlig talt...seriøse forhold??

Hva pokker er et seriøst forhold da????

Jeg var gravid med vårt andre barn,da jeg fikk snusen i at min samboer og forlovede,var utro etter noter.Vi var samboere på 6 året,så visst ikke det var seriøst,så vet ikke jeg!!!

"Så et hot tips er: Ikke få barn før dere er modne nok " Modne nok,hva vet du så modne noen er her da??Vil påstå at jeg var i et absolutt stabilt forhold!!For å ikke snakke om moden!!!

"" Et barn har krav på to foreldre og en kjærlig og stabil familiesituasjon!!!!!!!""

Jepp,skjønner du lever i en drømme verden,for det er faktisk ikke bare den ene parten som kan bestemme det...Merkelig,blir litt provosert over uvitenheten og over-fra-og.ned-holdningen,men sånn er det vel å leve i en luft boble,inntil den sprekker.

Jaja,lykke til

Skrevet

Så et hot tips er: Ikke få barn før dere er modne nok og er i et stabilt forhold med en seriøs mann...

Bare lurer på en ting..Når er et forhold stabilt nok,og når er man moden nok til å få barn?

Skrevet

Litt nyansering: jeg pulte med vilje på meg en unge fra elskeren min uten at han vet om det. Han har unger fra før og er gift, men jeg vil ikke ha han som barnefar, bare som forplantningsmaskin og som den fantastiske elskeren han er. Vil ikke ha egen mann for da hadde det ikke vært så lett å ha nøyaktig de elskerene jeg vil ha. Og jeg har 6 års høyere utdannelse, så kom ikke her og tro at jeg er hverken naiv, dum eller for ung. jeg vet nøyaktig hva jeg gjør. og narnet mitt skal få bli kjent med faren om ikke alt for lenge :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...