Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 er helt sikker... men er så spent!!!!!!!! Noen avspenningsteknikker der ute???????????????????
Northernlights Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Sett deg i glodvarmt badevann hver kveld.-Spill høy,klassisk musikk. Det tar seg av det meste. =o)
*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Så spennende!!!!! Jeg skal gifte meg om et halvt år og merker allerede at jeg har sommerfugler i magen...hvordan skal dette gå? ;o) Sett på noe avslappende, rolig musikk og legg deg i badekaret og tenn masse stearinlys.....hvis dere ikke har badekar - hva med å bestille deg en time hos hudpleier eller massaje eller noe - det syns i allefall jeg er veldig avslappende. I tillegg gjør det nok godt for en stresset før-bryllupskropp;o) Eller bare finn deg en god bok, sett deg i sofaen med et pledd og et godt glass vin eller en kopp te og favoritt-sjokoladen - og bare røm inn i handlingen i boken og tenk på alt annet enn bryllup:o) Lykke til:o)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Har ikke noen veldig gode råd. Gå en tur i skogen? Og slapp av i badekaret etterpå. Ville bare ønske deg masse tillykke!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå