babyklar er lykkelig :) Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 lurer på om det er noen som vet om det er vanlig med mere utflod enn vanlig en ukes tid etter befrutning? isåfall,hvilken type?
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hei! Har lest at ett tegn på graviditet er annerledes utflod, men fant ingen klare svar på hvordan annerledes.. Er vel bare fordi østrogen nivået stiger, så blir det litt forandring..Eller noe slikt? Jeg hadde EL på mandag/tirsdag og idag hadde jeg skikkelig merkelig utflod.. Det var liksom helt hvitt og litt klumpete.. Kan det kanskje være ett tegn allerede? Tør eeeegentlig ikke håpe, for skuffelsen blir så stor om det ikke har klaffet nå heller :/
Elva Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Jeg har IKM den 17 og syns egentligg at utfloden min hele denne perioden har vore merkelig. Hadde nesten ikke noe EL slim, og etter det, omtrent ingen utflod, men slik du beskriver det, hvit litt klumpete.. Aldri hatt den typen før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå