Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg skriver ned alle barnas gullkorn i en bok. De har hver sin, og planen er at de skal få de i konfirmasjonsgave.. Er dette å drite ut barna, eller er det en morsom ting? Kan jo dele en historie fra boken... Datteren min var med sin mormor på aketur. Mens de aker og koser seg, kommer det en dame gående. Hun går med staver som er blitt populært. Da går jenta bort til henne og sier "Unnskyld meg.... Men... har ikke du råd til ski?" Da var hun 4 år... En historie til... Stesønnen min spiller fotball med broren min.. Han er veldig opptatt av ballen, og glemmer å se seg for. Det ender med at han går på trynet oppi et blomsterbed. Broren min løper bort til ha, løfter han opp og spør om det går bra. Gutten ser på han og sier "jeg lukter på blomster, jeg".. Han var da nesten 3 år.
blond Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Det var nydelige historier!! En konfirmant blir sikkert både stolt og flau uansett, tror ikke du skal legge stor vekt på det.
laimor Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Hvis det er en dum ide, er vi i hvert fall to, for jeg driver med det samme. Jeg tar med mer enn bare morsomme kommentarer og sånt, jeg skriver om hvordan de er, hva de liker å gjøre, når de begynte å gå, når de fikk sin første tann... Litt bilder også. Kanskje de blir flaue når de får det, men tror de vil være takknemlige for det når de blir eldre.Håper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå