Ønskebaby08*12 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Vannet gikk i dag i 1300 tiden, ringte føden for å høre hva som skjer nå, siden jeg ikke hadde noen rier. Fikk beskjed om å komme til en sjekk kl 2000 dersom jeg ikke fikk noen rier, måtte selvfølgelig ta kontakt hvis det skjedde noen framgang. Etter en tur på føden, er jeg nå hjemme igjen. Vannavgang bekreftet, ingen rieaktivitet mens jeg satt til sånn ctg reg, skal tilbake i morgen tidlig. Med mindre riene kommer i løpet av natten. Fikk reise hjem igjen da det ikke er noen misfarge på vannet, snuppa er veldig aktiv, og ingen vits å bare sitte på føden å vente på riene. Tror de begynner å komme nå da, merker sammentrekninger sånn ca hvert 7-8 min. De er ikke så veldig vonde ennå, så det er til å leve med. Uansett spennende, nå er det ikke lenge til jeg får treffe snuppa mi. Satser på at jeg får en 10.10 prinsesse. Terminen er førstkommende søndag, så regner med hun er ute til da :-)
mamarama og lille banan Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 så spennende! her er det 14 dager til termin, og hodet er snart festet. håper det skjer noe om ikke lenge her også lykke til!
Ønskebaby08*12 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 Takk :-) Lykke til du også, når din tid kommer. Det er en spennende tid framover. Mye som skjer de siste ukene, i tillegg til at man blir noe utålmodig og ønsker bare å ha svangerskap og fødsel overstått.
opsi fødeklar Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Så spennende, og 10.10 er ingen dum dag- Selv blir jeg 30 år i dag. hehe. masse lykke til.
Lyst på nr3♥ Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 åhhh, spennende da!!! )))) Lykke til å må få høre når prinsessa har kommet ut og hvordan d har gått! )))))
Herkules Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Å så spennende, synd jeg ikke fikk med meg dette i går, nå er du vel ikke her inne før du komme hjem med baby sikkert:) Håper fødselen blir fin og at alt er vel med dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå