Gå til innhold

Puslespill

Anbefalte innlegg

Skrevet

LilleSnupp fikk feber i går kveld og det ble klat at hun måtte være hjemme. Så hva gjør man?

Trollmora på jobb til 7, møte 7.30 og 9 før hjem med første tog kl. 10.

Trollfar fikk hjelp av naboen slik at Eldstemann kom seg på SFO og skole i rett tid. Da jeg kom hjem dro Trollfar på jobb og kom hjem 10 min før jeg måtte avgårde på foreldremøte i barnehagen. LilleSnupp måte derimot ut å gå en liten tur sammen med meg, siden bilen var på verksted og var klar til henting. Så svingte vi innom SFO på hjemveien og fikk med Eldstemann som var invitert bort i bursdag. Eldstemann ble hentet av en kamerat for bursdagsfeiring og ble levert tilbake av en annen.

Nå håper jeg det blir lenge til vi må be så mange som 3 forskjellige mennesker om hjelp bare for å komme gjennom en vanlig dag, for det blir ett puslespill for å få ting til å gå rundt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Logistikken kan være veldig vanskelig, ja. Bra dere har folk rundt som kan stille opp på en slik hektisk dag :-) Er heldigvis ikke hver dag det er bursdag og foreldremøte og versted...

Men stor respekt til dere for å fått alt til å klaffe i dag! Tviler på at jeg hadde klart å svinge meg rundt så kjapt og elegant :-)

Skrevet

Puh, for et puslespill! Godt gjort at dere klarte å f ådet til!

Her er vi så heldig å ha farmor i samme hus, så hun trår til når det trengs. Ikke med kjøring, hun er 82 år og jeg ser helst at hu ikke kjører bil i det hele tatt. Men OM hun kjører, så skjer det uten passasjerer. Men være barnevakt ei stund det går fint!

Skrevet

:-) Jeg må litt smile, for det er jo et puslespill å få til ting... Men dere klarte det og minstesnupp fikk være hjemme, og merket nesten ikke at det ble litt travlet i svingene! Så bra at det gikk rundt, og med gode venner går jo alt, og det er litt deilig!

Skrevet

Godt jobbet! Det er noen dager man føler seg som en akrobat i planlegging....

Godt at dere fant alle "brikkene" som trengtes i puslespillet deres :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...