(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 er du umoderne da? få sjå! hehe.
Tøysetipp Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Eier ikke talent... Vi bryr oss bare om en kasse øl og 20 pkn. med Marlboro vi.. Men, fint å se på da..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 vel, jeg liker øl..men jeg røyker ikke. kan jeg få være umoderne med dere når dere drikker øl?
Tøysetipp Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Du kan få lov til å være moderne når vi er umoderne.. ok? Så har i hvert fall jeg noe å se på.. hih... Silja.. Nå bør du komme på banen.. Hvor blir det av den drukna katta?
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Her, her her!!! Bare to dager for sent.. Hehe.. =) Her er min umoderne blogg; www.silja22.blogspot.com Oppdateres med fyllebilder i morra. Umoderne? Jepp. =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå