Gå til innhold

Blog for oss som er u-moderne..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du umoderne da? få sjå! hehe.

 

 

Skrevet

Eier ikke talent... Vi bryr oss bare om en kasse øl og 20 pkn. med Marlboro vi..

 

Men, fint å se på da..

Skrevet

vel, jeg liker øl..men jeg røyker ikke. kan jeg få være umoderne med dere når dere drikker øl?

 

 

Skrevet

Du kan få lov til å være moderne når vi er umoderne.. ok?

Så har i hvert fall jeg noe å se på.. hih...

 

Silja.. Nå bør du komme på banen.. Hvor blir det av den drukna katta?

Skrevet

Her, her her!!! Bare to dager for sent.. Hehe.. =)

 

Her er min umoderne blogg;

 

www.silja22.blogspot.com

 

Oppdateres med fyllebilder i morra. Umoderne? Jepp. =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...