Gå til innhold

Flere enn meg som IKKE liker McDonaldsbursdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri skjønt greia.... synes det er et utrolig trist sted og feire en bursdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Jeg har nemlig vært daglig leder i McD , og kunne aldri skjønne hvorfor folk sendte ungene sine dit hehe

Skrevet

Har aldri vært på en, men tankt tanken din flere ganger.

Skrevet

Ja hater de....

Har spist der ett par ganger selv men aldri mer... ÆSJ..

Skrevet

hmm jeg har aldri tenkt på det som trist, bare ikke noe for meg siden jeg elsker å stelle i stand selskap.

tror barna har det moro der jeg. :o)

Skrevet

Huff så trist....

Skjønner ikke greia der nei

Skrevet

det jeg syntes er trist er alle dere som tenker at det er trist,

tenk på lille bursdags barnet da som kanskje er fornøyd og glad på dagen sin, mens dere sitter der og tenker det er trist.

håper dere stiller dere positive til det om barnet deres blir invitert til Mac en dag for å feire bursdag. det som hadde vært SKIKKELIG trist var om holdningene deres hadde blitt videreført til deres små og så videre til det lille bursdagsbarnet :(

Skrevet

Jeg har hatt det en gang, og aldri mer. Det var altfor upersonlig, og igrunnen ikke noe artig.

JA til hjemmebursdager med morsomme leker =o)

Skrevet

Trist er det vel ikke, regner med ungene storkoser seg.

Men jeg ville nok ikke hatt det der, men jeg liker å stelle i stand selv. Men om en av ungene hadde bedt og tryglet om å ha bursdagen sin der så... kanskje...

Synes det er trist å proppe unger med usunn mat, og derfor er jeg ikke så begeistret for McD, men bursdag er bursdag! Sikkert ikke værre med en happy meal enn pølser, brus, is, kaker osv hjemme hos noen.

Skrevet

Jeg har en datter på 9 som desverre har feiret på mcdonald de siste 2 årene. I år blir det også mc.

Hunhar to yngre søsken på 2 og 3, og da jeg er gressenke så og si i tide og utide har jeg verken overskudd eller energi til å gjennomføre en koselig bursdag hjemme.

Jeg har aldri tenkt på at det er trist og upersonlig å ha bursdag på mcdonalds før jeg begynte å lese denne tråden.

Nå sitter jeg med ENDA dårligere samvittighet på at jeg ikke strekker til godt nok som mor som ikke engang klarer å lage en ordentlig koselig bursdag for ungene............

jippi

Skrevet

det viktigste er at barna koser seg!

datteren din på 9 vet sikkert hva hun vil, siden det blir mac i år også tenker jeg hun og vennene hennes koser seg der! :o)

Skrevet

Ikke bry deg om de negative damene her inne.

Jeg synes det er artig jeg, fordi BARNA synes det er artig. Det er jo tross alt det det handler om. BARNA skal ha det gøy, spiller ingen rolle hva vi voksne synes er gøy. Regner egentlig med at det blir bursdag der neste år for eldste, for hun har vært på en MacD bursdag for første gang for et par uker siden. Og det er helt greit for meg, klart det er gøy å stelle istand bursdag hjemme, men det er mye jobb og slit også. Og jeg synes det er opp til bursdagsbarnet at velge. Så de får den bursdagen de ønsker seg.

Skrevet

Har aldri tenkt på det som trist. Det er jo barnet som feires og kanskje ungen vil være der istedefor å feire hjemme. Vi kommer nok aldri til å feire bursdager der så lenge guttungene ikke ønsker det selv. Men jeg synes ikke det er trist for de som feirer bursdagen sin der. Det er et valg folk selv må ta.

Skrevet

Liker ikke og støtter ikke.. Syns McDonalds burde forbys i hele verden. kunne godt ha startet i Norge.

McDonalds og alle andre fastfoodsjapper, eller skal man si junkfood kanskje, eller søppelmat??

Skrevet

Husker jeg maset meg til å ha det et år når jeg var liten, det året jeg fylte 8 tror jeg :) og jeg syntes det var SÅÅÅ stas! Kjempe gøy hehe..

Kommer ikke til å foreslå noe sånt for frøkna akkurat, men om hun har veldig lyst et år og jeg ikke klarer å friste henne til noe annet så skal hun få feire der.

Ungene har jo et litt annet syn på hva som er spennende og morro enn hva vi voksne har :)

Skrevet

Enig,selvom jeg husker at jeg feiret bursdagen min der en gang og var i venniner sine bursdager. Tror det var litt populært på 80-tallet...Ville aldri gjort det til jenta mi...

Skrevet

Når barn spør etter det og vil ha det,synes jeg det er helt greit!! 1 gang i året??!! Ingen skade gjort.........Tror nok ikke pølser,kaker og godteposer er så mye værre.

Skrevet

bedre.............................

Skrevet

Ungene har det sikkert artig, men det er mye mer stressende og pesete ut enn en "hjemmebursdag".

Det virker mere 1-2-3 og ferdig med det på MC Donalds, enn om det er hjemme.

Lettvint for oss foreldre, ja. men det er og blir litt upersonlig,da....

Skrevet

Tja, guttungen har skikkelig lyst til å feire der - hadde iallfall, tror han er for stor til det nå.

Det er jo ikke alle som har plass, overskudd, tid osv til å stelle i stand barnebursdag for ørten unger, og det er jo bare å respektere. Jeg er aldri på mcdonald, men kan ikke skjønne at det skal være hverken trist eller kjedelig å feire bursdagen der en gang i blant:)

Skrevet

jeg syns også hjemmebursdag er best, men skal vi ha hjemmebursdag her med voksene så kan jeg be to barn.... hehe...

vet ikke helt hvordan jeg skal få feiret bursdagen til småen når jeg ikke har plass her. å leie lokaler koster jo en drøss av penger.

Skrevet

Folk kan jo ikke bli sure fordi man selv velger slik man gjør... og i tillegg definere andre som negative. Det er mange alternativer til en McDonalds bursdag som ikke må koste skjorta. Mange steder kan man f.eks leie bhg og det koster ivertfall ikke mere enn en mcdonalds bursdag. Vi går selvfølgelig i de bursdagene som alle andre. Heldigvis er det evighet mellom hver gang. Det har ingenting med junkfooden at jeg synes det er trist. Upersonlig og stressende er mere det som faller inn i tankene mine. Eldste spurte et par ganger rundt 6-7 års alderen, men mor sa nei. Nå er det aldri et tema lenger her. Har man ikke plass hjemme har de fleste uteområder i nærheten man fint kan benytte seg av med litt fantasi. Den dagen jeg ikke orker å arrangere bursdag for ungene vil helsa generelt bekymre meg. For hvis jeg ikke orker det 1 gang i året er det jammen mye annet jeg ikke vil orke heller. Og er det virkelig så mye mindre stress med McDonaldsbursdag enn annen feiring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...