venter_baby_i_august<3<3<3 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har gått på de tab nå i 3 uker, gått ned over 6 kg og over 8 cm rundt magen Jeg går mine daglige turer meg hunden som før jeg begynte på de, men sykler litt mer Det jeg lurer på, er at vi er jo prøvere.. men kan disse tablettene gjøre så man ikke blir så lett gravid? eller på noen måte skade et foster? Håper noen kan svare meg på dette..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Wow! Hvilke tabeletter er dette da? VIL HAAAA! :-D
venter_baby_i_august<3<3<3 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Det heter 30 days kjøper på helsekosten til ca 350 tror jeg det var Leser mye negativt om de at de ikke virker og slikt.. men for meg har de vært veldig bra jeg spiser det samme som før, bortsett fra at jeg ikke rører snop og brus på hverdagen
påtjukken Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 hmm dei vil eg og prøve.. eg vil bli mindre rundt magen og ta av noen kg:) la seg litt etter eg var gravid sist!!! dei skal eg ha... hehe
påtjukken Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 da har eg bestillt den:) håper den funker på meg og da:)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Wow. funker den faktisk? Høres fantastisk ut! Det vil jeg også prøve. Uansett nestne en måned til neste EL, så det kan vel ikke skade...? om det har noe å si for graviditet aner jeg selvfølgelig ingenting om.. Synes bare det var veldig artig at det faktisk funker!!! !
venter_baby_i_august<3<3<3 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 Syns du skal prøve jeg Er du litt mer aktiv også, så kommer du helt sikkert til å se resultat
venter_baby_i_august<3<3<3 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2008 Så kult Håper de hjelper for deg susi Var mamma som prøvde de først, å etter at hun hadde veldig god effekt av dem så tenkte jeg at jeg bare skulle prøve Hun gikk nemmelig ned 2 str Gikk kun en måned å var kjempe fornøyd Jeg kommer til å prøve en måned til jeg.. Du susi... tror vi har vært prøvere like lenge jeg tror jeg så deg og tina-mari eller hva hun kaller seg her for en god stund siden, men jeg "turte" ikke skrive her.. tenkte liksom at jeg skulle ikke tenke så mye på denne prøvingen.. hehe men det er jo helt umulig da.. hehe.. Nå har jeg nesten kommet dit at jeg tar ting som det kommer.. vet når jeg har el å da er det full fart i høyet annehver dag men tør liksom ikke glede meg lengre.. Men innerst inne har jeg jo sååååå lyst på NÅ..
påtjukken Skrevet 12. oktober 2008 #10 Skrevet 12. oktober 2008 heisann:) ja håper den funker.. hadde vært fint å kunna tatt av dette eg fikk etter eg fikk vanessa:) hehe.. har prøvd mye, men INGENTING funker så no håpr eg på denne.. bra å høre den funker på noen iallefall:) er du i 5 pp? eg har hatt en del sykluskluss no, men kommer seg så då håper eg på baby snart.. ja har skrevet en del med Tina-Mari og noen til:) Tina-Mari er no gravid med tvillinger viss ikkje du har fått det med deg:) er umulig å ikkje tenke på det ja.. hehe... liker godt denne siden der alle eg i samme situasjon.. hadde vært fint om dette var siste pp ja.. hehe... sååå utålmodig her no!! har du barn fra før?
venter_baby_i_august<3<3<3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. oktober 2008 Håper syklusklusset ditt er bra å at spiren sitter snart Jeg har ingen barn fra før. min venninne har nettopp blitt gravid å vi har pratet så mye om å gå sammen, men nå etter sist el så føler jeg at jeg har en ro i kroppen.. veldig merkelig.. Pratet med noen inne på chaten i går ang de utrolig ømme nipplene mine. å de trodde jeg var gravid. men forstår ikke at jeg kan merke noe nå alt, når jeg hadde el for ei uke siden, har ikm ca 14 tror jeg. hmmm.. velger å ikke ha de store forhåpningene jeg.. som jeg skrev så føler jeg meg mer rolig Men vet jeg vil blir skuffet om jeg får mensen da helt sikkert naturlig det..?? Så utrolig morro for henne bor hun i syden enda? Så dere skrev en del, men turte aldri å skrive her inne.. Men nå har jeg jo vært her en stund, å er jo bra å få svar på en del ting.. Håper du får en fin søndag
påtjukken Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 hmm krysser fingrene for at du er gravid da:) hehe.. vet faktisk ikkje kor tislig en kan merke symptomene eg.. hehe.. ikkje lett... ja blir like skuffet kvar gang tr kommer!! noe dritt!! prøver å ikkje teste noe før ikm heller, men går som oftest en test dagen før ikm... hehe.. nei ho er flyttet til norge no, og kjøpt hus:) då må bare kaste deg inn i samtalene:) ingen problem det:) en kan jo bli litt meg redd for alt slags her inne, men må bare prøve å overse dei tingene... hehe.. jo takk for det.. skal i barneselskap.. hehe.. håper du og får en fin søndag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå