Gå til innhold

Ok, her kommer et sikkert ganske teit spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo sånn at man faktisk kan få eggløsning to ganger i løpet av en periode. OG faktisk bli befruktet begge gangene.

(Derav tvillinger med forskjellig unfangelsesdato)

Det jeg da lurer på er. Dette betyr jo at kroppen setter igang en eggløsning når den allerede er befruktet. Vil dette da si at man kan få eggløsning i resten av svangerskapet også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men det kan løsne mer enn ett egg ved samme eggløsning, og eggene trenger ikke nødvendigvis å befruktes samtidig eller ved samme samleie....

Skrevet

Ja det kan du. Flott mulighet til å få to tette! Det skjedde med meg, og jeg har fått to barn med 3 md mellomrom

Skrevet

Det var jo dagens kommentar da!!! Ler meh ihjel;)

Skrevet

Åhhh, så kult! Vi tenkte å gå for firlinger vi da, med 2mnd. mellomrom mellom hver.

Skrevet

Ja dette var et teit spørsmål, du burde vite bedre!

Skrevet

Nei. Jeg visste faktisk ikke at når man har to eggløsninger i samme periode, så ble disse "satt i gang" av kroppen samtidig.

Skrevet

Om man er riktig heldig da, så kan jo man totalt ha 9 unger inni seg på en gang, og føde en etter en når de blir klare. Åh, søren at jeg ikke tenkte på dette da jeg var gravid!

Skrevet

Ville det hjulpet deg å tenke på det? Betyr det at du ikke hadde sex i hele svangerskapet, eller brukte du prevensjon selv om du var gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...