Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Skal til ny kontroll om 2 uker.. Men det er ganske vanlig det eller?? Vet ikke hvor mye siden jeg ringte ned og hørte om resultatet og fikk da ny time 23/10 ..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2008 Var forresten i etterkontrollen pga jeg har hatt Urinevisinfeksjon at det var funn i protein.. Vet ikke om det har noe og si.. =)
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Hei:) Jeg vet egentlig ikke selv hva det betyr. Jeg fikk konstantert protein i urinene, samt urinveis infeksjon nå på onsdag. Jeg er 18 uker på vei. Det eneste jeg vet er at jeg har fått forsterkede kynnere av urinveis inf. Ikke behagelig.. Ellers vet jeg fint lite.. Lykke til!
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Gravide får jo generelt lettere UVI enn ikke-gravide, og har ingen symptomer på dette. Tror ikke det er noe farlig, andet enn at det må behandles. Hvis proteiner forekommer samtidig med f.eks. forhøjet blodtryk, så kan der være tale om svangerskapsforgiftning. Men det er uhyre sjeldent før helt på slutten av svangerskapet.
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Okay! Jeg har hatt litt forhøyet blodtrykk, men nå var det helt fint. Nå var det bare UVI. Kan jo ikke klage sånnsett...det svir ikke når jeg tisser eller noe! Og takk og lov for det...det er det værste jeg har opplevd i hele mitt liv! Vil heller ha diare og oppkast enn UVI ellers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå