Shabby Cheap Chic Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Så fin... Hvor har du finni mønster på den? Jeg vil også sy... Hva slags stoff har du brukt? Er den veldig vasnkelig å sy?? Mye spm på en gang men..
Leirha Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Å...Wow, den var lekker. Så veldig god ut også.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Blir stadig imponert over dib-damer:) Kjempefin!!
Mazza** Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Den er sydd på frihånd ( eh med maskin) , bare klippet og sydd jeg Titta litt på en voksipose sånn for å se prinsippet liksom. Kjøpte noe stoff på tilbud til yttertrekket , litt sånn glatt et ( trengte 2 meter) også bare kjøpt flanellsstoff til foret inni. Veldig enkelt faktisk! Også hadde jeg en dyne her som jeg klippet i samme fasong som trekket og sydde rundt kantene.
Mazza** Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 ja kanskje det.... Lite med shopping om dagen vettu...bare jobb og bhg nå
Gjest mphs Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Den var fin. jeg har også sydd meg en slik. Jeg har ull på utsiden og tykk bommull på innsiden. Og dyne inni. Det er den posen jeg så lengt er mest fornøyd med. Har sydd div. andte poser tidligere.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Skulle bare ønske noen hadde noe lettvint mønster.. Hehe...
Mazza** Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2008 litt vanskelig å tegne noe til deg her altså
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Haha ja det skjønner jeg... Er ingen reser på å sy så er greit med noen enkle tegninger hehe..
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. oktober 2008 #15 Skrevet 10. oktober 2008 så fin vognpose har kjøpt inn stoff og dyne og er klar til å sy jeg også.. men trenger mål?! har ingen pose å etterligne heller? hvor stor ble din? mål`??
Mazza** Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. oktober 2008 Ja har laget vuggen også ja...
Mazza** Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 10. oktober 2008 gifteklar gravid og kvalm: hm...mål ja...skal komme tilbake til det utover kvelden....skal sy en til nå ...puh! Kan legge inn et bilde fullt utbrettet etterpå når småen er i seng, så kan du se på den kanskje??
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 11. oktober 2008 #18 Skrevet 11. oktober 2008 dytter denne jeg for jeg skulle gjerne visst mål?
Mazza** Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 11. oktober 2008 Beklager litt sein i avtrekkern....rakk ikke igår... Lagt inn et par nye bilder nå. Lengden er 2 meter , og bredden på den tykkeste delen er 130 cm , den nederste delen er bredde 70 cm. Kanskje det hjelper litt?? Da blir det ikke så vanskelig å klippe Du kan jo ta den litt rettere i kantene også.....bortsett fra oppe selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå