Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hadde blitt kjempetakknemlig om noen kan gi tips for hva som hjelper for å bli kvitt det. Vært et skikkelig problem etter fødselen. Og jeg har gjort knipeøvelser. Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Du må synge musevisa til den hvert femte minutt i to måneder. Deretter må du synge den en gang for dagen til den er seg selv igjen. Klemzz
fumlis og skrikerungene Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Haha;-) Ja det tenker jeg setter en stopper for musefising. Hihihi
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Det er jo bare å fortsette med knipeøvelser, vær sikker på at du gjør det riktig og gjør det hver dag. Jeg tror det kan ta litt tid hvis det bare er et par mnd siden du fødte... Var og litt plaget med dette etter fødslene, men det går seg til hvis man trener med å knipe.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Har ikke unger fra før, og tro meg, jeg er plaget av det der selv... Flaut og det øker ikke sexlysten eller kåtheten akkurat!!! Men nå er samboeren min klar over dette " problemet " og han sier han ikke bryr seg...yeah right... Men overlever jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå