fumlis og skrikerungene Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Au,Au, nesa mi!! Flere enn meg som har voldelige kids i hus??
Anne-B. Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Har ei på ett som liker å klype på brystet og bite i tær.
tante grusom master of law Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jepp, har en som biter og slår når han blir sinna! Man skulle ikke tro at de kunne slå så hardt, men det kan de!
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 Om de kan!! Min er 16 mnd. Han mishandler både meg og storesøstra på 5. Hans metode med henne er å dra henne i håret og denge løs med andre hånda.. Han både biter,slår,lugger,kaster ting i fleisen på meg, og det siste nå da å skalle hodet både på døde gjenstander og oss... Og jo mer jeg sier nei, desto mer gøy er det!
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2008 Fremtiden virker ikke lys sånn sett nei.. Men jeg satser på at det går over;-)
FuckFace Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Det er akkurat som min!!! Og de er vel på samme alder... Jo mer vi kjefter, jo mer ler han... Vi får oss rett som det er flatnevver over fleisen, og dette med å skalle hodet i veggen o.l. er vanlig kost her i huset. For meg også av og til ...
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, din er vel littegrann eldre.. Det går jo ikke an å overse det heller, for det gjør jo vondt! Nesa mi er blå i dag faktisk! Neste gang jeg kommer tror jeg vi skal sette de to i samme rom, så kan de denge løs på hverandre. Kanskje de lærer noe da?
FuckFace Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Hahaha, å herregud!!! De hadde sikkert bare rottet seg sammen mot oss og gitt oss juling når vi slapp dem ut igjen... Brøling er også veldig in her i huset for tiden! Liten unge, men herreguuuud så mye lyd han lager....
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, det er en mulighet det og. Men verdt å prøve igrunn! Hehe;-) Ja, mini skriker noe enormt han og. Jeg tør nesten ikke å gå ut med ham. Du skal se blikket til spesielt gamle damer. Skjønner hva de tenker ihvertfall. Håper ting endrer seg snart altså!!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #11 Skrevet 10. oktober 2008 Dere må sende dem på forbedringsanstalt. Dere kan ikke bare godta slik oppførsel, da vil de aldri lære.
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2008 Det er ikke lenge før tror jeg... Ta med din i samme slengen heller er det allerede unnagjort?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg sendte min på kostskole da hun runda året jeg. Kan ikke ha bleieunger hengende hjemme i puppen til de er konfirmert heller.
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. oktober 2008 Nei,vettu hva! Foreldre er såå flinke til å skjemme bort barna. Lær dem livets harde realiteter, jo fortere jo bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå