Gå til innhold

Hallo Gummis! Nye Duracellbatterier eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he he he he... du gjør vei i vellinga her i aften. Trivelig å sjå dekk!!

Jeg var på her tidligere i kveld, men så skulle jeg bare.... Og plutselig var det nesten sengetid, gitt. Sånn går no dagan :)

Er alt bra? Stresser du fælt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei, ja tenkte jeg skulle benytte en rolig stund til virkelig å lage spor etter meg ;-) Men tar tid å lese seg opp da. Er jo livredd for å gå glipp av noe så alt må jo leses, he, he.

Stresser litt mer enn godt er for tiden på jobb. Kjenner at siste års hardkjør har satt sine spor, men nå hvor jeg da har fått de nødvendige ansettelser på plass burde det jo snart bli bedre tider. Må bare lære meg å delegere litt bedre. Ikke lett for en kontrollfreak som kanskje egentlig er bedre på den jobben jeg forlater enn den jeg går til..

Men nå er det straks helg. Må bare få avrundet her slik at huset kan ryddes for at min kjære venninne skal kunne ta runden sin uten de store heftelsene i morgen mens jeg er på jobb ;-) Og så er det helg med vennetreff, fotballturnering, middagsgjester og middag til svigermor på tapetet. Vi får satse på litt finvær i helgen for solen i dag så veeeldig fristende ut!!!!

Enn du??

Skrevet

He he, det kontrollfreakgreiene vet jeg alt om :) Håper det blir bedre når du får flere folk, da!

Alt vel i Karoheimen. Vi strever litt med å komme inn i hverdagslivet igjen etter tre uker i Spania, men det begynner å hjelpe nå... Jeg sliter med vond skulder fremdeles, men det utvikler seg heldigvis ikke til det verre. Jeg har med andre ord gjort noe riktig og fulgt "doctor's orders" så godt som mulig. Mye å gjøre på jobb, men jeg har latt humla suse litt og klarer å holde ut med steinhard (ned)prioritering. Har tenkt å fortsette på redusert fart frem til jul, siden det funker.

Ellers er det full fart, som vanlig. Vi har mye besøk for tiden og neste helg er det huset fullt igjen. Da kommer mormor siden vi skal spille på Smuget og Karopappa vil dra og høre :)

Satser på litt utevær til helgen, ja!

Skrevet

Godt å høre at skuldra i hvertfall ikke blir verre. Sånne ting kan jo lett ta ganske lang tid, men går heldigvis over. Flinke damen til nedprioriteringer. Sikkert nyttig å lære seg kunsten å gjøre ting godt nok!

Jeg har tenkt å stille på fredag altså ;-)

Skrevet

Det skal bli koselig å se deg!! Vet ikke helt hvor mange "herfra" som kan egentlig, men noen blir det sikkert. Hvis ikke får du henge deg på Karopappa :)

Nå er det natta herfra, må avgårde ekstra tidlig i morra og det krever sine forberedelser :)

Skrevet

Akkurat på Smuget har jeg jo egentlig ganske lang trening i å sitte i baren... Ha, ha. Så jeg overlever vel uansett om jeg så skulle bli eneste dibber'n uten å klenge for fælt på karopappaen...

Men har nå egentlig tenkt å overtale flere til å bli med da. For det må da være en perfekt anledning til litt live-skravling!! Gleder meg til å høre deg synge!

Men nå er det køying her også. Er oppdatert på mangt på siden og har satt tydelig spor etter meg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...