Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Trenger jeg søskenvogn? Aner hvirkelig ikke hva jeg skal gjøre. Bor i fjerde etasje uten heis, og å dra vogna opp alle trappene med ungen oppi er et helvete. Ser ikke for meg at det i det heletatt lar seg gjøre med en søskenvogn med to barn i der en ligger i bag. I tilleg er inngangsdøren max 80 cm bred, så jeg vet ikke om jeg finner en vogn som er smal nok engang. Men jeg må vel ha vogn? Et ståbrett er vel uholdbart til en på 21mnd.?
fumlis og skrikerungene Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Du har ikke mulighet til å flytte da? Hehe;-). Det der hørtes voldsomt slitsomt ut i utgangspunktet, og jeg vil nok tro at søskenvogn er det beste alternativet..
Mrs. Bouquet Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 De fleste søskevognene jeg sjekket ut er under 80 cm i bredden. Vår OTH søskevogn passerer gjennom alle de vanlige innedørene her i huset i alle fall. Hardu bil? I så fall er jo det muligheten for hvor du gjør av den når den ikke er i bruk.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Nei, jeg har ikke det. Vi har leita siden januar, og det har ikke dukket opp en eneste leilighet. Vi leiter ennå da, men det er ikke så mange mnd. til det smeller nå, så det ser ikke lyst ut. Det er skikkelig slitsomt. Spesielt nå, får tak i ryggen og kynnere av en annen hverden hver gang jeg skal ut med vogna, og det er jo ikke akkurat noe godt tegn. Kan liksom ikke sette vogna ut heller, for døra leder ut i "handlegata"
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 jeg tror du må ha vogn! det ville hvertfall jeg valgt, blir sikkert litt slitsom på den på 21 mnd å stå på et ståbrett.. du får prøve å finne løsninger, det beste hadde jo vært å flytte. Hadde ALDRI orket å bo sånn som du forklarer nå med barn, men å er jeg vant til noe annet da! Lykke til!!
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Er de det altså? jeg syns det er vanskelig å finne ut hvor brede de er (det står jo ingen steder) men har bare gått utifra at de må være ganske mye bredere en den enkeltvogna jeg har (som er 60cm) Mene, å bare ha vogna i bilen er jo rett og slett et genialt forslag!!! Ikke tenkt tanken engang. Tusen takk!
Tante Bassa Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Mine jenter er det 22 mnd mellom, og da minste ble født satt ho største på søskensete oppå dypvogna. Finnes det ikke slike seter lenger? (jentene mine er 17 og 19 år nå)
fumlis og skrikerungene Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Får håpe dere finner noe annet etterhvert da;-) Det er noe drit å bo et sted hvor "småttiser ikke er velkommen".. Det går for en tid, men er liksom ikke noen god løsning på sikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå