3barnsmamma<3 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Skrev et innlegg her tidligere i dag om at jeg var så svimmel og kvalm pluss hodepine. Dette kom veldig brått. Var på legevakta en tur nå i kveld. De kunne ikke finne noe galt, men skal se det an nå i natt. Dersom det fortsatte slik i morgen skulle jeg ta kontakt med føden. Jeg leverte en urinprøve, og de fant blod i urinen +1. Hva vil det si, noen som vet? Er fortsatt svimmel....
*tornerose* Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Heisann, kan ikke si noe om svimmelheten, hodepinen eller kvalmen din, men jeg har også hatt blod i urinen nå på slutten av svangerskapet. Legen mente at det ikke var noe å bekymre seg over da det ikke er uvanlig at det påvises blod i urinen i svangerskapet (kan være små blodkar som sprekker osv.... det presser jo veldig på nå)... Men er du fortsatt svimmel og kvalm så må du ringe føden slik du har fått beskjed om. Håper du føler deg bedre nå. Hold meg/ oss oppdatert da hvordan det går med deg, evt. hva de sa på føden. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå