Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 har glemt meg noen dager av og til.. pleier å gjøre det før jeg sovner.. men det er jo ikke såå lett som en skal ha det til heller.. hvor ofte gjør dere det? er 28 uker på vei å kom på her for en mnd siden at det kansje var lurt å begynne med hehe
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg gjorde det så og si hver dag da jeg var gravid, så ofte som jeg kom på det. Jeg har ikke vært flink etter fødselen, og det bør man jo være i følge fysioterapeuten på sykehuset, så jeg må sette i gang igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 en kan vel knipe litt i ny og ne før fødselen. men jeg trodde faktisk det var etter fødslen det var viktigst? vist ikke man har anntydning til å lekke litt urin fra før da kansje?
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Næh, jeg gjorde sikkert knipeøvelser to ganger eller noe sånt i forige svangerskap.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 leste foresten at om du stikker en finger inn og kniper, og kjenner at du kniper rundt, så er du tilstrekkelig "trent"
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 ja, kansje litt dumt dette men:P..at min kjæreste kjenner at jeg strammer til (kniper) når vi har sex? det er de musklene ikke sant?
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 er de ja kjempegreit å kombinere knipeøvelsene med sexen.. knipe når han er inni deg.. jeg klarte å knipe meg til orgasme.. det var totalt uforberdt hehe
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 haha, ikke nødvendigvis. Mannen min syns det er meget ubehagelig om jeg kniper til. (Føler den blir kappet:p)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 ja jeg skal si deg det at jeg kneip meg til å bli gravid også kniping og orgasme er virkelig oppskriften:D hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå