Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Trenger jeg søskenvogn? Aner hvirkelig ikke hva jeg skal gjøre. Bor i fjerde etasje uten heis, og å dra vogna opp alle trappene med ungen oppi er et helvete. Ser ikke for meg at det i det heletatt lar seg gjøre med en søskenvogn med to barn i der en ligger i bag. I tilleg er inngangsdøren max 80 cm bred, så jeg vet ikke om jeg finner en vogn som er smal nok engang. Men jeg må vel ha vogn? Et ståbrett er vel uholdbart til en på 21mnd.?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Må du ha med vognen opp?
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Du må ikke. Men jeg syns den er velig fin å ha. Min eldste er veldig glad i å gå, men jeg syns det er greit å bruke søskenvognen når vi skal til byen, gå langt, har dårlig tid, ved henting og bringing i bhg osv Har forresten denne vognen http://www.pegperego.com/page.php?sid=901fb1c1b84d0623a81f690c529a12d1&pageid=UJVNL001&idf=05&idp=0000000164&cl=N
Alenemamma :) Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 hmm har du sett disse tvillingvognene med "to etasjer" er en vanlig vogn men med sitteplass under også? Det hadde jo vært noe
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, inngangsdøren leder ut i handlegata, så der kan den ikke stå. Og der er ikke plass tid den i oppgangen (som er ca. 1kvm)
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, de har jeg sett litt på. Men vil ikke de være ennå værre å dra opp og ned trapper enn en vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå