Gå til innhold

Hvor mage "smuglesere" er det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.

Vet det er maaaaaaaange som leser her inne, men ikke fult så mange sm skriver,

Hadde vært morro å sett hvor mange som virkelig er her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe her har du en...

leser masse mens jeg gjør annat på datan men det er ikke alltid jeg har tid til å skrive...

men har spurt om allt mulig ett par ganger og alltid fått svar.

takkar o bukker

bara fortsatt dere, likte føresten kose tråden din, hade tenkt å skrive noe selv menmen...

Skrevet

Å, du må jo skrive noe! Jeg husker å ha sett nicket ditt før da.

Syns det var et ganske flott nick, sikkert derfor jeg husker det ;)

Skrevet

der fikk jeg gjort det å gitt!

ojo da skriver en del her men langt ifran så mye som dere som er veldigt akive her...

mye artig lesning her da

Skrevet

Vil ikke kalle meg smugleser da, for jeg både lager tråder og svarer andre npr jeg får "ånden" over meg, men jeg er nok ikke av de mest aktive

Skrevet

Får vel krype fram fra skapet å rekke opp hånden.... Er nok innom her daglig og leser litt, men skriver nesten aldri. Har fått mange gode tips her inne, og ikke minst mye god underholdning, men har ikke så mye å bidra med selv. Er jeg en DIB-snylter, kanskje... :-O

Skrevet

Tittei!

Jeg har vært smugleser i et års tid:-D

Det er nå ikke ofte jeg har vært innom, men nok til at jeg fant ut at ¨nå måtte jeg lage meg et nick og være med i gjengen:-)

Og det er jo veldig morsomt å småprate litt om hverdagslige ting med andre mødre...;-)

Skrevet

Jeg smugleste i Barnimagen i hele svangerskapet og seinere på DIB men skrev ikke noe før et par måneder etter at lillejenta var født. Svarer av og til hvis jeg kan bidra og har spurt et par spørsmål og.

Mange av de som bare smugleser har jo ikke registrert seg og kan ikke svar deg ;-)

Skrevet

De siste 2månedene har jeg vært en smugleser..

;o)

Har ikke hatt tid til å skrive noe særlig egentlig.

Bare sett over hvilke nick som har blitt gravide, hvem som har født.. Og tja..

Sett over om det var noe spesielt interessant å følge med på generelt, hehe :o)

Samme idag også, egentlig.

Har sitti på dataen en time nå, men dette er vel det andre innlegget jeg svarer på ;o)

Skrevet

Jeg!

Er innom ofte og leser innlegg, men svarer sjelden, og skriver bare når det er noe jeg må ha svar på STRAKS! hehe :-)

Tar det ikke så tungt at ingen husker meg... syns igrunn bare at det er en fordel... kan spørre om rare og teite ting uten å bli gjenkjent! ;-)

Skrevet

Jeg er også blitt en smugleser ;) Skrev masse før, men nå leser jeg mest. Får liksom ikke tid til å skrive så mye med en vilter to-åring og en baby på armen :P

Men leser titt og ofte, synes det er koselig å slappe av foran dib inimellom :)

Skrevet

er nok også en smugleser.

Kommer innom en gang iblandt, og hender jeg har noen spørsmål, men blir nok mest til at jeg skummer igjennom før jeg må redde knuppisene fra seg selv og sine ville påfunn...;-)

Skrevet

Tja, er jo innom her omtrent hver dag, er ikke av de mest aktive til å skrive, men har perioder hvor jeg skriver mer enn å smuglese, så er det en annen periode hvor jeg bare leser, hehe... kommer egentlig an på om jeg orker å ordentlig dibbe!

Skrevet

Er nok en smugleser ja. Er i grunnen innom her bortimot hver dag, men sjelden jeg skriver noe hihi... Men god underholdning er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...