Gå til innhold

Hva syntes dere om navnet Steffen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, ingen stor fan av det navnet. Synes det er for mye 80- talls klang over det..

Skrevet

hehe..nja kansje det:)

Skrevet

Homonavn:) Men det er fordi den eneste jeg noen gang har møtt som heter det er en suuuuuuper lillefinger-struttende homo:)

Ellers synes jeg ingenting hverken for eller mot navnet.

Skrevet

njeinja..det går an

Skrevet

Liker det :)

... men kanskje fordi jeg var litt småforelsket og på dater'n med en for noen år tilbake. :P

 

Tror jeg liker det uansett jeg :D

Skrevet

Da ser jeg for meg en skikkelig "drittunge" for å si det som det er.

 

Ligger for meg i samme kategori som Ronny, Roger, Robert, Jonny etc.

 

Synd å si det, men alle disse navnene gir meg negative assosiasjoner.

Skrevet

Pøbelnavn. Og grusomt stygt.

Skrevet

Syns det er et litt belastet navn, sorry...

Skrevet

Steffen er en sint gutt... Det er et "hardt" navn

Skrevet

Synest det er kjempe fint eg.:)Var oppe tilvurdering når vi skulle ha nr 3,men vart litt feil med Steffen på ei jente:p

Skrevet

samboeren min heter det :) og han er verken harry, homo eller pøbel hehe.. syns det er fint navn :)

Skrevet

Det minner meg om min gamle nabo i barndommen. En irriterende nynazistisk drittunge!

 

Huff.

Skrevet

He-he - dette skal jeg vise til mannen min!!! Han kommer til å sette stooooor pris på å bli satt i bås med 80-talls-homo-belastede-sinte gutter..... ;-)

(For øvrig er han født på 60-tallet, så da var Steffen så skjelden at det i alle fall ikke var et belastet navn enda...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...