Minnie Mom Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Nja, ingen stor fan av det navnet. Synes det er for mye 80- talls klang over det..
KlittoLittSmåKått Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 hehe..nja kansje det:)
-MtG- Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Homonavn:) Men det er fordi den eneste jeg noen gang har møtt som heter det er en suuuuuuper lillefinger-struttende homo:) Ellers synes jeg ingenting hverken for eller mot navnet.
Hjertefamilien Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Liker det ... men kanskje fordi jeg var litt småforelsket og på dater'n med en for noen år tilbake. Tror jeg liker det uansett jeg
Raych Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Da ser jeg for meg en skikkelig "drittunge" for å si det som det er. Ligger for meg i samme kategori som Ronny, Roger, Robert, Jonny etc. Synd å si det, men alle disse navnene gir meg negative assosiasjoner.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 10. oktober 2008 #11 Skrevet 10. oktober 2008 Syns det er et litt belastet navn, sorry...
HopsiDeisy Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 Steffen er en sint gutt... Det er et "hardt" navn
3nydeligesmå Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Synest det er kjempe fint eg.:)Var oppe tilvurdering når vi skulle ha nr 3,men vart litt feil med Steffen på ei jente:p
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 10. oktober 2008 #14 Skrevet 10. oktober 2008 samboeren min heter det og han er verken harry, homo eller pøbel hehe.. syns det er fint navn
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. oktober 2008 #15 Skrevet 10. oktober 2008 Det minner meg om min gamle nabo i barndommen. En irriterende nynazistisk drittunge! Huff.
Bøggly Skrevet 10. oktober 2008 #16 Skrevet 10. oktober 2008 He-he - dette skal jeg vise til mannen min!!! Han kommer til å sette stooooor pris på å bli satt i bås med 80-talls-homo-belastede-sinte gutter..... ;-) (For øvrig er han født på 60-tallet, så da var Steffen så skjelden at det i alle fall ikke var et belastet navn enda...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå